تلاش قعرنشینان برای بقا /تقابل مهرزاد معدنچی با سید عباسی

تلاش قعرنشینان برای بقا /تقابل مهرزاد معدنچی با سید عباسی

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور برابر پدیده مشهد صف‌آرایی می‌کند. در ادامه رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشورامروز شنبه 21 اسفندماه سه دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در یکی از این دیدارها تیم فجر شهید سپاسی شیراز برابر پدیده مشهد به میدان می رود.

فجری ها که تا به اینجای کار نتایج چندان مطلوبی کسب نکرده اند، در حالی رویاروی حریف نه چندان قدرتمند خود قرار می گیرند که دیگر علی اصغر کلانتری را روی نیمکت ندارند.

نتایج ضعیف این تیم سبب شد تا باشگاه فجر شهید سپاسی از ادامه همکاری کلانتری با این تیم منصرف و در غیاب کلانتری هدایت تیم سپاسی به مهرزاد معدنچی سپرده شود.

زردپوشان شیراز از 21 بازی خود در لیگ برتر 15 امتیازه هستند و رده چهاردهم را در اختیار دارند. این تیم در صورت پیروزی برابر حریف هفته بیست و دوم می تواند یک پله صعود کرده و به رده سیزدهم جدول ارتقا پیدا کند.

تیم قعرنشین پدیده مشهد نیز تنها 9 امتیاز دارد و یکه و تنها در مدت هاست در رده شانزدهم جدول مسابقات قرار گرفته است

فجری ها در دیدار هفته گذشته خود با 2 گل برابر سپاهان شکست خوردند و تیم پدیده نیز با تساوی بدون گل برابر تراکتور متوقف شده بود.

دیدار فجر و پدیده از ساعت 16 در مشهد برگزار می شود و حسن اکرمی این بازی را با همکاری حمید سبحانی، صالح عرب آبادی و احمد محمدی قضاوت می کند. ناظر این بازی نیز فریدون اصفهانیان بر عهده دارد.