تلاش برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در فسا

تلاش برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در فسا

نماینده شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان تاکید کرد.

حجت الله فیروزی عصر شنبه در جلسه هماهنگی جهت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با اشاره به لزوم امید آفرینی و ایجاد فضای آرامش در سطح شهرستان گفت: توجه به امید آفرینی و تقویت توانمندی‌های شهرستان، از مهمترین ارکان توسعه است و امروز باید همگی در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم.

وی افزود: اکنون شهرستان فسا، نیاز به انسجام و همدلی و همراهی دارد و باید داشته‌ها و نقاط قوت خودمان را تقویت بخشیم و نقاط ضعف و کمبودها را برطرف سازیم.

علیرضا فیروزی فرماندار ویژه شهرستان فسا نیز در سخنانی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در فسا تصریح کرد: تلاش مسئولین شهرستان مبتنی بر تحقق اهدافی است که به منظور توسعه و پیشرفت در سطح کلان ترسیم شده است و اقداماتی نظیر راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در این راستا ارزیابی می‌شود.

وی در ادامه افزود: با حضور سرمایه‌گذاران مشتاق و مجرب، شهرستان فسا از رونق اقتصادی برجسته‌ای برخوردار می‌شود و این موضوع می‌تواند شروع تحول و توسعه بزرگ در سطح شهرستان قلمداد شود.

در پایان این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی، اقدامات لازم در خصوص استعلام مربوط به رفع مشکلات و تسریع در فرآیند تکمیل ایجاد منطقه ویژه اقتصادی انجام دهند.