روز انتقام

طلسم نبردن پرسپولیس در اراک شکسته می شود؟

روز انتقام

مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۴ بازی به پایان می رسد و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس به دیدار تیم آلومینیوم اراک می‌رود.

آلومینیوم اراک- پرسپولیس

هواداران پرسپولیس امیدوارند تا تیم‌شان در هفته سوم اولین برد فصل را جشن بگیرد. پرسپولیس بعد از دو تساوی بدون گل و کسل‌کننده مقابل ذوب آهن و فولاد، حالا در اراک باید مقابل تیمی قرار بگیرد که طی دو فصل گذشته نتیجه را به آن واگذار کرده است. البته که آلومینیوم نسبت به دو فصل قبل تغییرات زیادی داشته و مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان سابق استقلال انگیزه‌هایش مقابل پرسپولیس دوچندان شده است.

آخرین بازی دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پارسال بود که آلومینیوم اراک موفق شد شاگردان یحیی گل‌محمدی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد و در نهایت فینالیست شود. حالا پرسپولیس نه تنها به دنبال رساندن امتیازاتش به عدد 5 در جدول رده‌بندی است که برای گرفتن انتقام آخرین شکست نیز همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

در سوی مقابل، نماینده اراک بعد از برد ارزشمند در آبادان حالا روحیه‌ای مضاعف گرفته و بدون شک در بازی خانگی مقابل پرسپولیس تیمی دست و پا بسته نخواهد بود، خصوصا اینکه آلومینیوم در جدول بالاتر از سرخپوشان است و این جایگاه را نمی‌خواهد از دست بدهد.

گل گهر سیرجان- سپاهان

دیگر بازی حساس این هفته را در سیرجان شاهد هستیم؛ جایی که امیر قلعه‌نویی شاگردان خود را مقابل تنها تیم 6 امتیازی مسابقات به زمین خواهد فرستاد. قلعه‌نویی هفته پیش بعد از تساوی با مس رفسنجان از عملکرد بازیکنان خود گلایه کرد و یک امتیاز را هم برای آنها زیاد دانست، اما به هر حال او برای توقف صدرنشین جدول نقشه‌های زیادی کشیده، خصوصا اینکه با برد در این بازی حساس خانگی از سپاهان در رتبه‌های بالای جدول عبور خواهد کرد.

در سوی مقابل، تیم پرستاره و قدرتمند ژوزه مورایس انگیزه زیادی دارد تا علاوه بر حفظ صدرنشینی تنها تیم 9 امتیازی مسابقات شود. سپاهان بعد از چند سال ناکامی در کسب جام حالا شروعی مقتدرانه در لیگ داشته و فرصتی را که برای جبران مافات در اختیار دارد راحت از دست نخواهد داد. زردپوشان دیار نصف جهان در استان کرمان و مقابل چشمان هواداران سیرجانی هم حریفی خطرناک برای گل‌گهر خواهند بود، به همین خاطر است که پیش‌بینی می‌کنیم یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته که احتمالا پرگل هم خواهد بود، در سیرجان برگزار شود.

فولاد خوزستان- تراکتور

فولاد دو امتیازی که به نظر می‌رسد هنوز به مرز هماهنگی و آمادگی مورد انتظار نرسیده نیز در این هفته میزبان تراکتور است. دو تیم ریشه‌دار و بزرگ فوتبال ایران در شرایطی در اهواز رو به روی یکدیگر قرار می‌گیرند که هر دوی آنها برای بالا رفتن در جدول و کسب 3 امتیاز دست به هر کاری خواهند زد. خصوصا اینکه شاگردان قربان بردیف تنها یک امتیاز اندوخته‌اند و با توجه به شرایط خوبی که این فصل دارند، از دست دادن 5 امتیاز از دو بازی قبل را در اندازه خود نمی‌دانند. البته که فولاد هم با مهره‌های جذابی که استخدام کرده انتظارات را از خود بالا برده و برای رسیدن به عدد 5 جلوی امتیازات خود در مسابقه دوم داخل خانه تلاش خواهد کرد.

هوادار – صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال هوادار هفته گذشته برابر تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی دست یافت و با ۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

تیم هوادار در دومین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال تاکنون صنعت نفت آبادان را شکست نداده است. این تیم قصد دارد اولین برد خود را برابر برزیل ایران کسب کند.

در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان تنها یک امتیاز در لیگ برتر فوتبال کسب کرده است. برزیل ایران قصد دارد با برتری برابر هوادار اولین برد خود را در فصل جدید کسب کند.

ساکت الهامی و پرکاس سرمربیان ۲ تیم برای اولین بار برابر یکدیگر قرار می‌گیرند به همین علت شناخت چندانی از هم ندارند.

نتایج روز نخست هفته سوم لیگ برتر فوتبال

استقلال ۱- ۰ مس کرمان

ذوب آهن ۰-۰ مس رفسنجان

نفت مسجد سلیمان ۱- ۲ پیکان 

نساجی مازندران ۲- ۲ ملوان