تصاویر ترس برانگیز سیل در فارس

تعداد جان باختگان سیلاب استهبان به ۶ نفر رسید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارش باران شدید در شهرستان استهبان منجر به وقوع سیل به دلیل سرریز شدن سد رودبال شد.

خلیل عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: بارش باران شدید در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز، وقوع سیل از سد رودبال را به دنبال داشت.

او ادامه داد: به محض وقوع این حادثه طبیعی، فرماندار، بخشدار و نیرو‌های امدادی جهت بررسی جزئیات ماجرا به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی فارس نیز که خود در محل حادثه حضور دارد از وجود آمار متناقض از تلفات جانی ناشی از این حادثه خبر داد.

محمدجواد مرادیان اضافه کرد: بدنبال وقوع سیل در منطقه رودبال استهبان بلافاصله تیم‌های امدادی اورژانس فارس در منطقه حضور پیدا کردند.

او خاطرنشان کرد: عصر امروز بدنبال وقوع سیل در منطقه رودبال استهبان، بلافاصله ۹ تیم امدادی اورژانس فارس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودرو فرماندهی به محل اعزام شدند و سه تیم عملیاتی نیز که شامل دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در صورت نیاز آماده اعزام به محل حادثه هستند.

مرادیان با اشاره به ادامه عملیات جستجو و امداد در منطقه، گفت: تیم‌های عملیاتی اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در محل حضور دارند و با تمام توان در حال خدمت رسانی به حادثه دیدگان این حادثه هستند

رئیس اورژانس فارس همچنین افزود: تاکنون در این حادثه ۱۲ نفر مصدوم و متاسفانه ۶ هم استانی جان خود را از دست داده اند.

دکتر مرادیان در توصیه به مردم گفت: از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و منطقه رودبال جدا خودداری کنید و اخبار را از خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنید.

بیشتر خبوانید

ببینید| سیل مهیب تابستانه در فارس!