تصاویر دلخراش حمله به یک شهروند خانم خبرساز شد

دستور بررسی ویژه و سریع تصاویر منتشرشده از برخورد نامناسب با یک شهروند خانم در برابر مدرسه از سوی سازمان قضایی نیروهای مسلح صادر شد

تصاویر دلخراش حمله به یک شهروند خانم خبرساز شد

 در پی انتشار تصاویری از برخورد ناشایست فردی با یک خانم در برابر مدرسه‌ای در تهران، روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای به موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش میزان، در اطلاعیه این سازمان تاکید شده، این موضوع از همان لحظات اولیه اطلاع در دست بررسی دادستان نظامی تهران قرار گرفته و به محض مشخص شدن ابعاد مختلف آن به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد

در اطلاعیه روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین آمده است: تمامی پرسنل نیرو‌های مسلح موظف به رعایت قوانین و حدود شرعی و اخلاقی در برخورد با شهروندان و متهمان یا حتی مجرمان هستند و با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

دستور وزیر کشور به رادان: عوامل برخورد با یکی از بانوان شناسایی شوند

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در فراجا از سردار رادان خواست تا عامل یا عوامل برخورد نامناسب با یکی از بانوان که فیلم آن منتشر شده است، شناسایی و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شوند.

احمد وحیدی وزیر کشور و جانشین فرمانده معظم کل قوا در فراجا به سردار احمدرضا رادان فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دستور داد عامل و یا عوامل برخورد نامناسب با یکی از بانوان که فیلم آن منتشرده شده است را شناسایی و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شوند.

متن این دستور به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سردار سرتیپ پاسدار رادان

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام نمائید.

احمد وحیدی

جانشین فرماندهی کل قوا در فراجا و وزیر کشور