تصادف مرگبار ۲ خودرو درمحور بیضاء

تصادف مرگبار ۲ خودرو درمحور بیضاء

رئیس اورژانس استان فارس از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده بیضاء با ۳ کشته و ۳ زخمی خبر داد.

محمد جواد مرادیان اظهار داشت: بامداد امروز با اعلام حادثه تصادف رانندگی بین دو دستگاه خودرو سواری پیکان و پژو 206 در جاده بیضاء (دوراهی هفت خوان) بلافاصله امدادگران اورژانس با 2 دستگاه آمبولانس  به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس افزود: در این حادثه تلخی رانندگی سه نفر از همشهریان بر اثر شدت جراحات وارده قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل حادثه در دم جان باختند و سه نفر نیز مجروح شدند.

مرادیان ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه توسط کارشناسان اورژانس به نزدیکترین مراکز درمانی انتقال داده شدند علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

علیرضا درودچی مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس نیز گفت: آمار متوفیات سوانح ترافیکی که در مراکز پزشکی قانونی استان فارس معاینه شده اند طی یک ماهه اول سال 1401 در حوزه درون شهر با حدود 23 درصد افزایش و در حوزه برون شهر بدون تغییر نسبت به یک ماهه اول سال 1400 بوده اند.

وی افزود: مصدومین سوانح ترافیکی مراجعه کننده به مراکز پزشکی قانونی استان فارس در یک ماهه آغازین سال 1401 با 10 درصد افزایش نسبت به یک ماهه اول 1400 روبه‌رو بوده است.