تصادف مرگبار در شوشتر

۱۶ کشته و ۱۱ مصدوم در تصادف جاده شوشتر

تصادف مرگبار در شوشتر
تصاویر اولیه از تصادف مرگبار در شوشتر

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شوشتر گفت: در تصادف میان تریلی و مینی بوس حامل کارگران فصلی زمین‌های کشاورزی متاسفانه ۱۳ نفر جان باختند.

محمد حسن کجبافی اظهار کرد: متاسفانه در حادثه تصادف بین تریلی و مینی بوس حامل کارگران فصلی زمین‌های کشاورزی تاکنون و طبق آمار به دست آمده ۱۳ نفر کشته و هشت نفر مصدوم شده‌اند.

وی افزود: این اتفاق ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه صبح امروز در کمربندی شوشتر و محور مواصلاتی حدافاصل شهرک اندیشه و پل کابلی رخ داده و تریلی با مینی بوس از روبرو باهم برخورد کرده‌اند.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌ها این مینی بوس حامل کارگران فصلی زمین‌های کشاورزی از شهر شهید شرافت بوده است.

کجبافی گفت: از دقایق اولیه این حادثه تیم‌های فوریت‌های پزشکی و هلال احمر به محل اعزام شده و ضمن انتقال مصدومان به مراکز امدادی، سایر رسیدگی‌ها در حال انجام است.

پرواز بالگرد اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان

 مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از پرواز بالگرد اورژانس برای انتقال مصدومان بدحال سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه کامیون با مینی‌بوس در شوشتر خبر داد.

عارف اصل شرهانی اظهار کرد: بالگرد اورژانس خوزستان برای سانحه رانندگی برخورد مینی بوس با کامیون در محله گاومیش آباد به سمت پل کابلی شوشتر که صبح امروز رخ داد، به پرواز درآمد.

وی ادامه داد: متأسفانه در این سانحه رانندگی ۱۳ نفر جان خود را از دست دادند.

مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به اعزام آمبولانس‌های کمکی از گتوند و مسجدسلیمان یادآور شد: در این سانحه رانندگی همچنین ۱۱ نفر مصدوم شدند.

اصل شرهانی خبر داد: متأسفانه با توجه به شدت جراحات وارده امکان افزایش تعداد فوتی‌ها وجود دارد.

علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راه در دست بررسی است.

آمار کشته شدگان تصادف جاده شوشتر به ۱۶ نفر رسید

مدیر روابط عمومی اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون جاده شوشتر- گاومیش آباد در روز سه‌شنبه به ۱۶ نفر رسید.
از مجموع فوتی‌ها ۱۰ نفر زن و ۶ نفر مرد هستند که هویت یک نفر از آنها معلوم نیست.

 دلیل وقوع حادثه مرگبار شوشتر انحراف به چپ مینی بوس بود

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگاه کامیون را انحراف به چپ خودروی مینی بوس اعلام کردند.

وی افزود: پس از بررسی ماموران مشخص شد که در این حادثه یک دستگاه کامیون اف اچ با یک دستگاه خودرو مینی بوس برخورد کرده که ۱۶ نفر در دم فوت کردند و هشت نفر دیگر مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ دولتشاهی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی با خودروهای دیگر را به ویژه در ایام اربعین حسینی در پیشگیری از حوادث رانندگی را بسیار موثر دانست.

اعلام 2 روز عزای عمومی در شوشتر

  روابط عمومی فرمانداری شوشتر اعلام کرد: «در پی حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر - دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، امامان جمعه شوشتر و شرافت، اعضای شورای تامین و مسئولان شهر شرافت، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریور) در شهرستان شوشتر عزای عمومی اعلام می‌گردد.»

این فرمانداری با عرض تسلیت و ابراز همدردی با عموم مردم به ویژه خانواده‌های به غم نشسته در این مصیبت، اعلام کرده است: «به همین مناسبت مجلس ترحیمی روز چهارشنبه ۹ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در مسجد جامع شهر شهید شرافت برگزار خواهد شد.