تساوي در روز خوب قشقايي

تساوي در روز خوب قشقايي

طلايي پوشان ساوه در هفته آخر نيم فصل اول در شيراز ميهمان شهداي قشقايي بودند. بر خلاف ديدارهاي گذشته كه تيم قشقايي با مشكلات متعددي روبرو بود، در اين ديدار با يك بازي زيبا روي زمين موفق شدند از همان ابتدا برتري خود را به خوشه طلايي ساوه ديكته كنند.

با شروع بازی، بازيكنان قشقايي با پاس كاري زيبا توانستند حملات زهر داري روي دروازه طلايي پوشان ساوه شكل دهند اما با بي دقتي يكي پس از ديگري موقعيت ها از دست رفت تا اين جمله معروف در فوتبال كه « اگر گل نزني گل ميخوري » اتفاق افتد.

در دقيقه ٣٨ اين ديدار پيمان پورصادقي بازيكن خوشه طلايي ساوه در يكي از  معدود حملات خود با يك شوت از پشت هجده بر روي اشتباه فرزاد طيبي پور دروازه بان قشقايي موفق شد دروازه شيرازي ها باز كند.

پس از اين گل در حالي كه انتظار ميرفت تيم قشقايي فشار حداكثري را اعمال كند اما اين خوشه طلايي ساوه بود كه بر بازي سوار شده و به شيرازي ها اجازه نمي داد تا موقعيت سازي كنند تا نيمه اول با همين نتيجه به پايان برسد.

در آغاز نيمه مربيان تيم قشقايي كه امروز فوتبال شادابي را ارائه مي داد در دقيقه ٤٦ و همان ابتدا توسط محمد عابدي توپ را وارد دروازه طلايي پوشان ساوه كرد تا نشان دهد امروز  ٣ امتياز را از اين بازي مي خواهد.

در دقيقه ٥٦ طيبي پور دروازه بان قشقايي با مصدوميتي جدي روبرو شد تا علي ملايي دروازه بان دوم قشقايي در دقيقه ٦٠ جاي او را بگيرد.

ملايي كه از انگيزه بالايي برخوردار بود در بدو ورود به زمين با يك واكنش زيبا مانع باز شدن دروازه قشقايي شد.

در يك سوم پاياني اين ديدار، بازي پاياپاي دنبال شد و دو تيم موقعيت هاي نصفه و نيمه اي روي دروازه يكديگر ايجاد كردند كه نتيجه نداشت و اين بازي با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

از حاشيه هاي جالب اين ديدار مي شود از استعفاي سرمربيان دو تيم گفت كه هنوز كسي  به عنوان سرمربي جايگزين آنها نشده است.