حاشیه‌های پس از انتخابات فدراسیون فوتبال

حاشیه‌های پس از انتخابات فدراسیون فوتبال
شمسایی: دست رئیس جدید را برای انتخاب سرمربی جدید فوتسال باز گذاشتم

ترکش‌های انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج ادامه دارد.

کامرانی‌فر از دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا کرد؟

شنیده می شود، پس از برگزار این انتخابات، حسن کامرانی‌فر از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا کرد.

کامرانی‌فر بامداد سه‌شنبه خبر لغو انتخابات را داده بود اما هیئت رئیسه فدراسیون با این مضوع مخالفت کرد تا انتخابات در موعد مقرر برگزار شود.

استعفای وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی فوتسال

پس از شایعه استعفای حسن کامرانی‌فر از پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال هم به صورت رسمی از سمتش استعفا داد.

شمسایی عنوان کرده است که دست رئیس جدید را برای انتخاب سرمربی جدید فوتسال باز گذاشته است تا او اگر گزینه بهتری را انتخاب کند.

شمسایی تصریح کرد: دوست دارم به این رشته نگاه ویژه شود. من از الان یک هوادار فدراسیون فوتبال هستم و رسما از سمت خود در تیم ملی فوتسال استعفا می‌کنم. برای کادر جدید هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: همیشه سعی کردم آزاده باشم. این کار به خاطر رای نیست. من به میرشاد ماجدی رای دادم. به عنوان یک انسان می‌توانم تصمیم بگیرم . آدمی هستم که سعی کردم بزرگ فکر کنم و جلوی خودم را ببینم. من همیشه سرباز وطنم هستم و مدیون این لباس هستم. این رشته به من اعتبار داده و من یک روز دیگر نوبتم می‌شود.

ماجدی: هر سرمربی دیگری جز اسکوچیچ بیاید، امضای من پای آن نخواهد بود

میرشاد ماجدی پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخابات بسیار خوب برگزار شد و اعضای مجمع با منطق، فکر و اعتقاد قلبی آرای خود را به صندوق انداختند و یک بار دیگر مهدی تاج به عنوان رئیس انتخاب شد. امیدوارم این بار ایشان آورده‌ی خوبی داشته باشد.

ماجدی درباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نظر من سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ است و هر سرمربی دیگری بیاید امضای من پای آن نخواهد بود. ایشان تیم را به جام جهانی برد. ما نباید به دنبال افراد حاضری‌خور باشیم. تیم ملی نیاز به آرامش دارد. نظر من ادامه کار دراگان اسکوچیچ است.

وی درباره بالا برده شدن دستش توسط مهدی تاج به کنایه عنوان کرد: باعث افتخارم است که تاج دست من را بالا برد و خیلی خوشحالم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همراه ایشان در هیئت رئیسه هستم. آدم کسی نیستم و به کسی هم وابستگی ندارم. به عنوان یک فرد فنی در اختیار فدراسیون و تیم ملی هستم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال استعفا داد

همچنین در تازه‌ترین استعفا، محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز از سمتش استعفا داد.