تردد بدون زنجیر چرخ در جاده های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع

مردم به توصیه های پلیس و عوامل امدادی توجه کنند

تردد بدون زنجیر چرخ در جاده های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع
از عجله، شتاب، سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنید

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به آغاز بارش برف و باران از بعدازظهر امروز در استان، تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 سرهنگ ویسی پور با اشاره به هشدار زرد هواشناسی برای این استان، افزود: مردم به توصیه های پلیس و عوامل امدادی توجه کنند زیرا سلامتی آنها برای ما بسیار مهم است.

فرمانده پلیس راه استان با بیان اینکه رانندگان از سفرهای غیر ضرور جلوگیری کرده و در صورت تردد در طول روز انجام دهند، بیان کرد: مردم قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه ها با پلیس، سازمان هواشناسی و راهداری تماس برقرار کنند .

او همچنین با اشاره به وجود سه مشکل در سامانه بارشی چند روز گذشته در استان، گفت: ریزش کوه در برخی جاده های استان، تصادفات زنجیره ای به علت یخ زدگی در جاده یاسوج به بابامیدان و نداشتن زنجیر چرخ از مهمترین این مشکلات بود لذا رانندگان باید به توصیه های پلیس توجه کنند تا مشکلی در این سامانه بارشی به وجود نیاید.

سرهنگ ویسی پور از رانندگان خواست از عجله، شتاب، سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کرده و قبل از مسافرت حتما از سالم بودن برف پاک کن، وسیه گرمایشی خودرو، پر بودن باک خودرو اطمینان حاصل کنند.