تجلیل از پیشکسوتان «خبرجنوب» در جشنواره ابوذر

محمدتقي زرين‌چنگ معاون سردبير و بهمن پگاه‌راد و نصرالله پناهي خبرنگاران روزنامه «خبرجنوب» تجليل شدند

تجلیل از پیشکسوتان «خبرجنوب» در جشنواره ابوذر

آيین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌‌ای ابوذر دیروز 11 بهمن ماه برگزار و از پیشکسوتان روزنامه «خبرجنوب» تجلیل شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در آيین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌‌ای ابوذر با ابراز خشنودی از رشد کیفی و کمي‌ جشنواره رسانه‌ای ابوذر نسبت به سال‌های گذشته، اظهار داشت: رسانه‌ها باید در راستای رفع مظلومیت جمهوری اسلامي ‌در رابطه با دستاورد‌های دوران بعد از انقلاب اسلامي‌ تلاش کنند، از جمله مظلومیت این نظام مقایسه آن توسط برخی با رژیم ناکارآمد پهلوی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز بیان کرد: امروز رسانه خوشه‌چین میوه درختی است که دیگران کاشته‌اند. وي پویایی رسانه را نیازمند داشتن زیرساخت تئوریک مبتنی بر فلسفه و حاکمیت نظام اسلامي ‌دانست.

هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه فارس هم ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بیان کرد: در اردیبهشت امسال افتتاحیه این جشنواره با حضور مسئولان استان برگزار شد و پس از گذشت ٩ ماه امروز به ایستگاه پایانی این رویداد رسیده‌ایم.

در این جشنواره از 45 نفر در بخش‌های مختلف ازجمله «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن‌گرافیک»، «فیلم خبری» و «عکس» تقدیر شد. همچنین از محمدتقی زرین‌چنگ معاون سردبیر و بهمن پگاه‌راد و نصرالله پناهی خبرنگاران روزنامه «خبرجنوب» به عنوان پیشکسوتان عرصه رسانه تجلیل به عمل آمد.