تاج: خیلی امیدواریم از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم

تاج: خیلی امیدواریم از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم
چهار سال قبل برای اولین بار در تاریخ فوتبال در رویداد جام جهانی ۴ امتیاز را گرفتیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.

مهدی تاج امروز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال لرستان با اشاره به اینکه هیئت فوتبال انتخاب شده چهار سال با همراهی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان وحدت آفرین و هماهنگ کننده ورزش استان، زحمت فوتبال استان را خواهد کشید؛ اظهار داشت: خوشحالم که لرستان یک کار درست و خوب دارد انجام می‌دهد و به ورزش بانوان، نوجوانان و جوانان توجه ویژه دارد، سهمش هم در تیم ملی خیلی زیاد است. در تیم ملی نوجوانان و جوانان سهم لرستان خوب است، در بخش داوری هم همینطور است.

وی با بیان اینکه اینها نشأت گرفته از کار درست هیئت فوتبال است، تصریح کرد:  آقای بهاروند زحمات زیادی کشیده‌اند برای لرستان و درصدد هستیم از خدمات و تجربیات ایشان استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اینکه اعتقادم این است که همین که در جام جهانی هستیم و یک رویداد مهم را رقم می زنیم مفهومش این است که ما در مرکز ثقل جریانات فوتبالی دنیا قرار گرفته‌ایم و بزرگترین رویداد هم همین رویداد جام جهانی است؛ اظهار داشت: میلیاردها نفر این مسابقات را می‌بینند و فوتبالی‌ها دنیا را به دو قسمت تقسیم می‌کنند، آن‌هایی که در جام جهانی هستند و آن‌هایی که نیستند و ما جزو ۳۲ کشوری هستیم که در جام جهانی حضور داریم.

تاج با تاکید بر اینکه خیلی امیدواریم که از گروه خود صعود کنیم، افزود: وقتی شما بهترین پشتیبانی و بهترین تدارک را هم نسبت به یک تیم داشته باشید نمی‌توانید ضمانت کنید حتماً صعود خواهید کرد یا حتماً در مسابقه‌ای برنده شوید اما تلاش ما این است این اتفاق رقم بخورد.

وی یادآور شد: چهار سال قبل برای اولین بار در تاریخ فوتبال در رویداد جام جهانی ۴ امتیاز را گرفتیم و بهترین نتیجه تاریخی ما بود، امسال هم امیدواریم با تلاش همه این اتفاق رقم بخورد و صعود کنیم که زیبنده کشور بزرگ ایران است.