بیانیه استقلال درباره پنج بازیکن ملی‌پوش

درخواست از اسکوچیچ: با بازگشت آنها موافقت کنید

بیانیه استقلال درباره پنج بازیکن ملی‌پوش

باشگاه استقلال در پی اتفاقات رخ داده که منجر به خط خوردن پنج بازیکنش شد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

به استحضار عموم علاقمندان می‌رساند كه اين باشگاه همواره در تعامل با تیم‌ ملی با حسن نيت کامل عمل کرده و امروز نیز حمایت همه جانبه از تيم ملی فوتبال جمهورى اسلامى ایران‌ را بر‌ خود واجب‌ می‌داند.

در موضوع اخير متأسفانه با وجود اعلام قبلی سرمربی تیم‌ ملی و‌ اعلام نياز ایشان برای در اختیار داشتن بازیکنان، از اولین روز اردوی تیم ملی ناهماهنگی‌هایی‌ در‌ برنامه‌ریزی‌ مسابقات هفته آخر رخ داد که ظن بی‌توجهی به مصالح تیم ملی را موجب شد و سرمربی‌ محترم ‌تیم‌ملی به عنوان مسئول این تیم‌ تصميم ‌انضباطی اتخاذ کرد.

باشگاه استقلال از سهم خود در اين اتفاق برای تیم ملی آگاه است و مسئولیت آن را می‌پذیرد. بنابراین بدینوسیله‌ ضمن حمايت و پوزش از جناب آقای اسكوچيچ به دلیل اختلال در برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی، از ايشان درخواست می‌نماییم كه با بازگشت بازيكنان ملی‌پوش استقلال به این اردو موافقت نمايند.

حضور در اردو و پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملى باعث افتخار ملی‌پوشان باشگاه استقلال است و اين باشگاه با تاكيد بر حمايت همه جانبه از تيم ملى براي آقای اسكوچيچ و تيم ملی ايران در مسير جام جهانی قطر آرزوي موفقيت می‌كند.