بوشهر میزبان راند سوم مسابقات موتور کراس کشوری شد

بوشهر میزبان راند سوم مسابقات موتور کراس کشوری شد

رقابت‌های  قهرمانی کشور موتور کراس به مناسبت نکوداشت روز بوشهر با حضور بیش از  ١٠٠ ورزشکار در بخش آقایان به میزبانی شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راند سوم مسابقات موتور کراس و قهرمانی سال ۱۴۰۰ به میزبانی پیست ساحلی بندرگاه شهر بوشهر در تاریخ ۲۰ اسفند و با حضور رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور برگزار می‌شود.

مهدی شمسی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، هدف از برگزاری این رقابت‌ها پشتوانه سازی رشته موتور کراس در کشور است.  

وی افزود: بیش از ١٠٠ ورزشکار از سراسر کشور در کلاس‌های  ۵۰ سی سی، ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ سی سی جوانان، ۴۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان از مورخه ١٨ الی ٢٠ اسفند از ساعت ٩ صبح در پیست ساحلی موتورکراس بندرگاه به رقابت خواهند پرداخت.  

شمسی اظهار کرد: این رقابت‌ها مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور در امسال است و تلاش شده تا با استانداردهایی نزدیک به قوانین جهانی و حداکثر رعایت ضوابط بهداشتی اجرا شود.  

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با همت تمامی اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان و حمایت مسئولین کشوری و استانی، شهر بوشهر و پیست بندرگاه آمادگی لازم جهت میزبانی شایسته از ورزشکاران عزیز و برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری موتور کراس را دارا است.

شمسی با اشاره به برگزاری راند دوم مسابقات قهرمانی موتور کراس در استان بوشهر گفت: میزبانی دو راند متوالی مسابقات کشوری به‌همت یک استان امری بی‌سابقه در کشور است و نشان از موفقیت هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان بوشهر در برگزاری این مسابقات دارد.