برپایی میز خدمت صنعتگران فارس با حضور وزیر صمت

سفرهای نوروزی در توسعه اقتصادی، اشتغال و درامدزایی تاثیر بسزایی دارد

برپایی میز خدمت صنعتگران فارس با حضور وزیر صمت

استاندار فارس اعلام کرد که با حضور دکتر فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، میز خدمت ویژه صنعتگران فعال در این استان برپا می‌شود.

محمدهادی ایمانیه سه شنبه ١٣ دی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی فارس بیان کرد: جلسات شورای گفت و گوی بخش خصوصی در دولتی در فارس یک فرصت بسیار ارزشمند برای تبادل نظرات طرفین است و در پیشرفت و توسعه استان نیز تاثیرگذار است.

او افزود: از آنجا که در آستانه تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و بودجه ١٤٠٢ قرار داریم، از اتاق بازرگانی فارس و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخواست می‌شود که فردا را به تدوین مواد پیشنهادی برای این دو موضوع اختصاص دهند.

استاندارس ابراز امیدواری کرد که فارس در تدوین این دو برنامه تاثیرگذار باشد و از معاونت امور اقتصادی استان نیز خواست که هر هفته دو ساعت به هم اندیشی اتاق بازرگانی و کارشناسان و مدیران با تجربه بازنشسته و سازمان اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اختصاص دهد تا این شورا تبدیل به کانون تصمیم سازی و نهایتا تصمیم گیری شود.

ایمانیه همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز ١٤٠۲، خواستار آمادگی بخش خصوصی و سیستم‌های دولتی برای پذیرایی از مسافران شد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: سفرهای نوروزی در توسعه اقتصادی، اشتغال و درامدزایی تاثیر بسزایی دارد.

ایمانیه با بیان اینکه وزیر صمت پنجشنبه ۱۵ دی به شیراز سفر می‌کند، گفت: با همکاری اتاق بازرگانی، سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس یک میز خدمت برای صنعتگران و معدنکاران و صنایعی که دچار رکود کامل قبل از دولت بودند و سال گذشته آنها نتوانستند به چرخه تولید بازگردند، برپا خواهد شد.