برهم زنندگان مراسم عروسی در دشتی دستگیر شدند

برهم زنندگان مراسم عروسی در دشتی دستگیر شدند
برهم زنندگان عروسی

فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: پنج نفر از افرادی که در مراسم عروسی در یکی از تالارهای شهر خورموج مرکز این شهرستان شرارت کرده و باعث ترس و وحشت مردم شده بودند، دستگیر شدند.

علی بحرانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات به موقع مأمورین انتظامی و همکاری دستگاه قضائی شهرستان دشتی پنج نفر شرور از عاملان درگیری در مراسم عروسی در یکی از تالارهای  شهر خورموج شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اعلام خبر درگیری و ضرب و شتم شرکت کنندگان در این جشن توسط افراد شرور باعث ایجاد رعب  وحشت در جامعه شده بود که با تلاش‌ها و با حضور به موقع  پلیس این افراد دستگیر و تحویل مقام های قضائی شهرستان دشتی شدند.

وی اضافه کرد: این افراد با سلاح سرد اقدام به درگیری، بی نظمی و ضرب و شتم تعدادی از افراد حاضر در مراسم عروسی و مجروح شدن چند نفر از شرکت کنندگان در مراسم شده و از محل گریخته‌ بودند.

بحرانی بیان کرد: دشتی با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و همکاری مردم همواره  یکی از شهرستان های امن استان بوشهر بوده است و اقدام به موقع ماموران انتظامی و قضایی این شهرستان نشان داد  هر کس به هر نحو بخواهد چهره شهرستان را تخریب و نا امن کند با جدیت با او برخورد خواهد شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.