برنامه‌های محرمی شبکه نسیم اعلام شد

برنامه‌های محرمی شبکه نسیم اعلام شد

شبکه نسیم با فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری سیدالشهداء(ع) جدول پخش برنامه هایش را تغییر داد.

این شبکه از جمعه، ۷ مرداد ویژه برنامه های تدارک دیده شده خود را به مناسبت ایام محرم به روی آنتن می برد.

شبکه نسیم برنامه های با حسین(ع) حرف بزن، قاب عاشقی، نسیم آوا، دورگردون، سریال تنهایی لیلا، ورزشیا، هفت آوا و دنیای مستند را در جدول پخش خود قرار داده است که به شرح زیر است:

هفت آوا:

"هفت آوا" به تهیه کنندگی محمود محمودی با اجرای سامان ارس خان هر شب به صورت زنده از پنجشنبه، ۶ مرداد ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این برنامه پیش از این از شبکه شما با نگاهی به موسیقی اقوام مختلف پخش می شد. بازپخش این برنامه در ساعات ۰۰:۰۰، ۰۶:۰۰ خواهد بود.

سریال تنهایی لیلا:

مجموعه تلویزیونی "تنهایی لیلا" به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از جمعه، ۷ مرداد مصادف با شب اول محرم هر شب ساعت ۲۰ پخش می شود.

در این سریال محمد، متولی امامزاده‌ای است که در زلزله خانواده خود را از دست داده‌است. دختری به نام لیلا که عاشق محمد می‌شود، او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد و ایمان او را محک می‌زند.

مینا ساداتی، نسرین مقانلو، حسن پورشیرازی، بهروز شعیبی، رضا رویگری و ...بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. بازپخش سریال "تنهایی لیلا" ساعات ۰۱:۰۰، ۰۵:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد است.

دنیای مستند:

برنامه "دنیای مستند" با پخش مسابقات برجسته رشته‌های اتومبیلرانی، موتورسواری، دوچرخه سواری، هاکی و... در قالب مستندهای تلویزیونی از جمعه، ۷ مرداد تا سه شنبه، ۱۱ مرداد ساعت ۲۱ پخش می شود. بازپخش این برنامه در ساعات ۰۴:۰۰، ۰۸:۰۰،  ۱۱:۰۰ و ۱۸:۰۰ روز بعد خواهد بود.

دورگردون:

مستند "دورِ گردون" به تهیه کنندگی نازنین پیرکاری، کارگردانی امین باقری و با اجرای شهرزاد کمال زاده و سلمان فرخنده از چهارشنبه، ۱۲ مرداد ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. این مستند  راوی داستان‌های افرادی است که در ایام محرم نذرهای متفاوت و جالبی دارند. تکرار این مستند در ساعات ۰۴:۰۰، ۰۸:۰۰، ۱۱:۰۰، ۱۴:۰۰ و ۱۸:۰۰ روی آنتن می رود.

نسیم آوا:

این برنامه با پخش نواهای سوگ و نغمات و اشعار آیینی و گفت وگو با شاعران و مرثیه خوانان، در شب های سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به صورت ویژه ساعت ۲۲ با اجرای رضا محبی پخش می شود. بازپخش "نسیم آوا" روز بعد در ساعات ۰۳:۰۰، ۰۹:۰۰، ۱۳:۳۰ و ۱۶:۰۰ خواهد بود.

ورزشیا:

سری جدید "ورزشیا" به تهیه کنندگی پیمان یوسفی با آیتم های جدید هر شب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه نسیم پخش خواهد شد. "ورزشیا" با ۷ آیتم متنوع شامل: مرور گل های زیبای لیگ برتر ایران، آیتم تولیدی قهرمان من ( گفت وگومحور با مدال آوران ورزشکار)، صحنه های جذاب لیگ های کشورهای اروپایی، مصاحبه مهدی حدادپور تاریخ نگار و ورزشکار، برشی از مستند ورزشی، قاب خاطرات (هر شب یک عکاس ورزشی از خاطرات خود می گوید) و میراث من(داستان زندگی یک قهرمان) به روی آنتن خواهد رفت. همچنین در این برنامه از مخاطبان دعوت می شود تا جذاب ترین خاطره ورزشی خود را برای این برنامه ارسال کنند تا از قاب ورزشیا پخش شود. بازپخش این برنامه در ساعات ۰۳:۳۰، ۰۹:۳۰” ، ۱۳:۰۰ و ۱۶:۳۰ است.

با حسین (ع) حرف بزن:

"با حسین (ع) حرف بزن" به تهیه‌کنندگی محمدامین پرواس شامل حرف‌های بی‌تکلف و احساس درونی افراد در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف با امام حسین(ع) است؛ برنامه‌ای گفت‌وگو محور که بدونِ حضورِ مجری ساخته شده و در آن افراد مختلفی با امام حسین(ع) حرف می‌زنند و از احساس و اعتقاد خود به ایشان می‌گویند. این برنامه از  جمعه، ۷ مرداد، مصادف با شب اول محرم از ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. بازپخش این برنامه روز بعد در ساعات ۰۲:۰۰، ۰۷:۰۰، ۱۲:۳۰ ۱۷:۰۰ خواهد بود.

قاب عاشقی:

برنامه قاب عاشقی به تهیه کنندگی  مسعود نجفی با نویسندگی محمدحسین لواسانی و روایت مجید حبیبی از جمعه، ۷ مرداد  هر شب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن خواهد رفت. در این برنامه، هر شب به یک فیلم سینمایی مرتبط با امام حسین (ع)  با حضور عوامل از جمله کارگردان، تهیه کننده و ...پرداخته می شود. بازپخش قاب عاشقی روز بعد در ساعات ۰۲:۳۰، ۰۷:۳۰، ۱۲:۰۰ و ۱۷:۳۰ خواهد بود.

گزیده مستندهای مرتبط با سیدالشهداء(ع) در ایام محرم هر روز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به صورت ویژه از شبکه نسیم پخش می شود.