بررسی و رفع مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج

بررسی و رفع مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج

در نشست بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان این استان بررسی و رفع مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج مطرح شد.

عین الله دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه دامیده رئیس بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان با صالحی بازرس کل استان و نجفی سربازرس استان دیدار و گفت و گو کرد.

"محمد مهدی صالحی"، بارزس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: عملکرد اداره کل ورزش در این چند ماهه اخیر از لحاظ پیگیری مطالبات جامعه ورزش راضی هستیم و از یان اداره کل جهت تعامل با ادارات استان و حمایتشان از ورزشکاران و مدال آوران تشکر می کنم.

وی افزود: در استان جوانان با استعدادی داریم که بیاید استعدادیابی و شکوفا گردد.سعی کنید در بحث اشتغال زایی برای جوانان تلاش بیشتری بکنید.در هر جایی لازم بدانید ما در کنار ورزش خواهیم بودید.نامه های ارباب دجوع بر زمین نماید و مراجعه کنندگان تکریم شوند.

صالحی بیان کرد: مدال آوران  را به حال خود رها نکنید و خواسته های شان را در حد امکان  حل کنید . در دو بخش آقایان و بانوان باید در کشور فعالیتهایمان را چند برابر کنیم تا این استان در کشور زبانزد شود.در رشته های که توان و ژنتیگی ما برتری دارد فعالیت و تلاشمان را انجام دهیم.

عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: تلاشمان را برای فرزندان این مرز و بوم چند برابر می کنیم و در توسعه ورزش استان شبانه روز کار می کنیم. از هیچ تلاشی  برای مردم استان کم نمی گذارم و مطمئن باشید از ورزشکاران استان خبرهای خوب زیادی می شنوید.

وی ادامه داد: برای مسابقات کشوری و آسیایی و بین المللی برنامه هایی مدون کردیه ایم و طبق اصول و علمی گام بر میداریم.اداره کل را به میز خدمت و تکریم از از ارباب رجوع مجهز کرده ایم و هیچ مراجعه کننده ای بدون پاسخ نمی ماند.

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست مدیران کل دو دستگاه در خصوص مسایل و مشکلات و راهکاری‌های موجود در جهت بهبود روند فعلی تبادل نظر کردند و تصمیات لازم اتخاد شد.

بررسی و رفع مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری، وضعیت منازل سازمانی اداره کل، بازرسی و نظارت بر اماکن و هیات‌های ورزشی، نرخ گذاری و نظارت بر باشگاه‌ها و استخرهای شنا، نظارت بر عملکرد سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد استان، حفظ و نگهداری، اماکن ورزشی، تقویت نیروی انسانی بازرسی ورزش و جوانان استان، ابراز رضایت ازروند پاسخگویی به نامه های اداری، حسابرسی هیات‌ها و تشکل‌های مردم نهاد استان از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.