بازی آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به تعویق افتاد

بازی آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به تعویق افتاد
تمام تلاش ها برای برگزاری بازی انجام شده بود

بارش برف در شهر اراک از ساعات اولیه شب گذشته جمعه 2 در ماه در اراک و چندین شهر استان مرکزی آغاز شده و شهرهای استان چهره سفیدپوشی به خود گرفته است.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود در هفته سیزدهم لیگ برتر جام خلیج فارس از ساعت 15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر بروند.

دقایقی پیش مسئولان برگزاری این بازی با حضور مسئولان هیئت فوتبال استان مرکزی با حضور در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی(ره) شهر اراک ضمن بازدید از زمین ورزشگاه نسبت به برگزاری بازی امروز تصمیم گیری کردند.

بر اساس تصمیم مسئولان بازی و لیگ، رقابت دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به دلیل بارش برف در شهر اراک و آماده نبودن شرایط برای برگزاری بازی و احتمال آسیب دیدن بازیکنان در شرایط فعلی زمین بازی 24 ساعت به تعویق افتاد.

محسن صادقی، دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی در حاشیه این جلسه اظهار داشت: تمام تلاش ها برای برگزاری بازی از سوی مسئولان هیئت فوتبال و باشگاه الومینیوم انجام شده بود اما به دلیل بارش برف تصمیم شد تا بازی با تاخیر و در شرایط بهتری برگزار شود.

وی افزود: بنابراین تصمیم براین شد تا این بازی با 24 ساعت تاخیر یعنی فردا یکشنبه 4 دی ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شود، که پس از اعلام نظر حاضران که مسئولان لیگ برتر و هیئت فوتبال بودند با تنظیم صورتجلسه این موضوع موافقت شد.