بازگشت به موقع فجر به جمع مدعیان

بازگشت به موقع فجر به جمع مدعیان

علی جمشیدپور – خبرنیوز/ در هفته چهاردهم سری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور، شهرداری همدان در ورزشگاه خالی از تماشاگر حافظیه شیراز مهمان فجر شهید سپاسی بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان شیرازی به پایان رسید.

در نیمه اول دو تیم در میانه میدان در تلاش برای مالکیت توپ بودند و همین امر باعث شد تا بازی بدون موقعیتی را شاهد باشیم.

در دقیقه 32 بر روی یک کار تیمی، فرصتی نصیب بازیکنان فجر شد که با بی دقتی از بین رفت.

در دقیقه 45 حرکت انفرادی حسین مهربان و سعید زارع باعث خلق یک فرصت تک به تک شد که با تکل به موقع مدافعین شهرداری همدان توپ به کرنر رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

شروع نیمه دوم با بازی طوفانی فجری ها همراه بود.

یک حمله جدی از سوی زردپوشان شیرازی با ضربه حسین مهربان تکمیل شد و اولین گل این دیدار در دقیقه 46 برای فجری ها به ثمر رسید.

پس از این گل قرمزپوشان همدانی که برای جبران مافات سعی بر اجرای تاکتیک هجومی داشتند بازی را باز کردند و همین امر موجب شد تا فجری ها بر بازی مسلط تر شوند.

در دقیقه 54 سانتر بازیکنان فجر، علی آل کثیر را صاحب یک موقعیت گل خالی کرد که آل کثیر با ضربه سر بی دقت خود یکی از جدی ترین فرصت های شیرازی ها را از دست داد.

چند دقیقه پس از این موقعیت و در دقیقه 58، شوت پشت 18 بازیکنان شهرداری همدان به تیرک دروازه فجری ها برخورد کرد تا جدی ترین فرصت همدانی ها هم از دست برود.

رفته رفته قرمز پوشان همدان فشار بیشتری به دروازه فجری ها می آوردند و در دقیقه 72 نیز با خلق یک موقعیت جدی در صدد جبران گل برآمدند که با هوشیاری مدافعین و دروازه بان فجر ناکام ماندند.

هرچه به دقایق پایانی این بازی نزدیک تر می شدیم بر حساسیت این دیدار اضافه می شد و اعتراض های نیمکت تیم شهرداری همدان نیز افزایش می یافت تا نهایاتا محمد قربانی کمک سرمربی تیم همدانی با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

در ادامه شاگردان رجب زاده با آرام کردن بازی توانستند کنترل نسبی بر این دیدار داشته باشند و همدانی ها از رسیدن به گل عاجز ماندند تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فجر سپاسی به پایان برسد و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر با این برد از شرایط بحران خارج شود.

شیرازی‌ها که امید زیادی دارند پس از یک سال دوباره به لیگ برتر برگردند، با کسب پیروزی یک بر صفر در دیدار امروز ۲۳ امتیازی شدند و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به خیبر خرم‌آباد در جایگاه دوم جدول لیگ یک قرار گرفتند و شهرداری همدان نیز با این باخت ۱۸ امتیازی ماند تا احتمالا رتبه هشتم را در پایان بازی‌های این هفته از دست بدهد.

دیگر نتایج بازی های هفته چهاردهم لیگ دسته یک کشور:

سایپا 2 – 1 آرمان گهر

مس شهر بابک 1 – 0 خلیج فارس ماهشهر

شمس آذر قزوین 4 – 1 چوکا تالش

شهرداری آستارا 1 – 0 استقلال ملاثانی

پارس جنوبی جم 1 – 0 دریا بابل

استقلال خوزستان 0 – 0 چادرملو اردکان

فردا شنبه:

خیبر خرم آباد - خوشه طلایی ساوه