در بازدید میهمان ویژه پروژه تله‌کابین یاسوج چه گذشت؟

قول آقای معاون در برگزاری نشست 3 جانبه مهم 

در بازدید میهمان ویژه  پروژه  تله‌کابین یاسوج  چه گذشت؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: تخصیص اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت در سطح ملی پیگیری می شود. 
محسن کوشش‌تبار در بازدید از پروژه در حال ساخت تله کابین یاسوج اظهار کرد: مشکلات پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه گذار این پروژه در جلسه مشترک بانک عامل، سرمایه گذار و میراث‌ فرهنگی در تهران پیگیری می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور بیان کرد: این پروژه نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و اشتغالزایی مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.
وی تصریح کرد: باید سقف پرداخت تسهیلات بانکی به این پروژه توسط بانک سپه کشور افزایش یابد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با اشاره به اهمیت پروژه تله کابین یاسوج، اظهار کرد: تکمیل این پروژه نقش مهمی در جذب گردشگر مرکز استان دارد.
سعید طالبی پور با بیان اینکه تمام تجهیزات لازم توسط سرمایه گذار خریداری شده است گفت: پرداخت تسهیلات برای اتمام زیرساخت ها از جمله پایه‌های خط کابین ها، رستوران، کافی شاپ، و محوطه سازی است.
طالبی پور افزود: تکمیل پروژه تله کابین یاسوج به یک مطالبه عمومی برای مردم تبدیل شده که نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی است.
وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی پروژه تله کابین به آبشار یاسوج در صورت تکمیل شاهد استقبال خوبی از سوی گردشگران خواهیم بود.