بازدید رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران از "موسسه بین المللی نشریات خبر"

بازدید رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران از "موسسه بین المللی نشریات خبر"

روز چهاردهم تیرماه را به نام "روز قلم به دستان و عکاسان ورزشی" نامیده‌اند. این مناسبت بهانه‌ای شد تا "موسسه بین المللی نشریات خبر" میزبان دکتر حمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران، منوچهر زندی دبیرکل افتخاری و مسئول امور استانهای انجمن کشور و خانم  فهیمه مشگی باف مدیر داخلی انجمن ورزشی نویسان کشور باشد. حسین واحدی پور صاحب امتیاز و مدیر مسئول موسسه نشریات خبر که خود جدای از قدیمی‌ترین مدیر رسانه‌ای کشور بودن از پیشکسوتان ورزش نیز به حساب می آید، با رویی گشاده پذیرای اهالی قلم بود و آنها در حقیقت از تنها ساختمان کاملا رسانه‌ای ایران بازدید کردند.

قسمت های گوناگون ساختمان "روزنامه خبرجنوب" اعم از موزه، آمفی‌تئاتر،رستوران ، تحریریه و بخش فنی و اداری هر کدام جاذبه ای خاص برای مهمانان داشت.

 دکتر احمدی با تقدیر از تلاش عاشقانه و صادقانه حسین واحدی پور در جهت اعتلای فرهنگ ایران، این مجموعه را الگویی برای رسانه‌های ایران دانست و منوچهر زندی که از قدیمی‌ترین ورزشی نویسان ایران است اقرار به بی‌مانندی مجموعه داشت. پس از پذیرایی و صرف ناهار مهمانان به دیدار ورزشی نویسان شیراز رفتند تا در همایش روز ۱۴ تیر شرکت کنند.