بازداشت ۲ زن به دلیل فراری دادن دختری از خانه پدری

دختر گمشده با دو زن سابقه‌دار مدام در تماس بوده

بازداشت ۲ زن به دلیل فراری دادن دختری از خانه پدری
عکس تزئینی است

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دو زن را که با اغفال دختری جوان او را برای فرار از خانه پدری ترغیب کرده بودند، شناسایی و بازداشت کردند.

مدتی قبل  و درپی اعلام مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده با دو زن سابقه‌دار مدام در تماس بوده و متهمان وی را برای فرار از خانه پدری اغفال کرده‌اند.

در ادامه کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با بررسی‌های تخصصی و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کرده و موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران شدند. با کسب این اطلاعات هماهنگی‌ با مقام قضایی انجام شد و ماموران در عملیاتی پلیس راهی مخفیگاه دو زن جوان شده و آنان را به دلیل اغفال این دختر جوان بازداشت کردند. همچنین دختر جوان هم که از سوی این دو زن اغفال شده و از محل متواری شده بود، به خانواده‌اش تحویل داده شد

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: متهمان پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر اغفال دختران جوان برای اعمال مجرمانه اعتراف کردند. در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند.