بازداشت لیدرهای اصلی تجمع مسالمت‌آمیز کارگران‌ پارس جنوبی‌

بازداشت لیدرهای اصلی  تجمع مسالمت‌آمیز کارگران‌ پارس جنوبی‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به تجمع مسالمت‌آمیز در حوزه پارس جنوبی اظهار داشت: در این تجمع مسالمت‌آمیز عده‌ای آشوبگر وارد ماجرا شدند که با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی لیدرهای اصلی شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

اکبر پورات با بیان اینکه مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های مختلف اجازه عرض اندام به دشمنان نمی‌دهند، افزود: الحمدلله با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی، دستگاه‌های اجرایی و درایت استاندار بوشهر اکنون وضعیت استان بوشهر مطلوب، آرام و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ‌مردم و نیروهای مختلف امنیتی و انتظامی در دفاع از انقلاب، ولایت، ارزش‌ها و حریم نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند و اهداف دشمنان را ناکام خواهند گذاشت، تصریح کرد: ‌فتنه و آشوب اخیر برای صدمه به امنیت و آرامش استان طراحی شده بود که ‌با حضور به موقع مردم توطئه و ترفندهای دشمنان خنثی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از مردم همیشه در صحنه بوشهر در پاسخ به دسیسه دشمنان تصریح کرد: خدمات نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، دستگاه‌های اجرایی درخور تحسین است.