بارش برف و کولاک در جاده‌های شمال و شمال غرب فارس+ فیلم

با ورود سامانه بارشی بیشتر جاده‌های شمال و شمال غرب استان فارس شاهد بارش برف هستند. مدیرکل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف در جاده‌های شمال و شمال غرب استان با تلاش راهداران و عملیات راهداری همه جاده‌ها باز و رفت و آمد در آن‌ها روان است.
سیاهپور افزود: ۷۰۰ گروه راهداری در جاده‌ها و راهدارخانه‌ها مستقر شده اند تا علاوه بر بازگشایی جاده‌ها به مسافران گرفتار شده در برف هم خدمات رسانی کنند.
وی گفت: رانندگان از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و درصورت سفر تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
هواشناسی استان فارس اعلام کرد: امروز پنج‌شنبه ۹ دی آسمان استان ابری، و برای امشب وزش باد در نواحی شمال شرق، بارش باران بویژه از بعد از ظهر و شب و به خصوص در نیمه غربی و مرکزی استان و بارش برف در نواحی سردسیر شمالی و شمال شرق و با احتمال برای برخی نواحی مرکزی پیش بینی می‌شود.
بر اساس این گزارش، فردا جمعه ۱۰ دی آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعد از ظهر در نواحی شرقی وزش باد، در برخی نقاط بارش پراکنده باران است.
روز شنبه تقریبا بارشی نخواهیم داشت، اما برای بامداد یکشنبه بارش‌ها از مناطق جنوبی شروع شده و بتدریج در روز کل استان را در بر می‌گیرد و دوشنبه از شدت بارش‌ها کاسته شده و بتدریج تا آخر روز بارش‌ها از مناطق جنوبی خارج خواهد شد.
برای یکشنبه بعد از ظهر هم بارش برف در مناطق سردسیر و برخی نقاط مرکزی استان و ارتفاعات دور از انتظار نیست.

در این گزارش آمده است: کمینه دمای امروز استان: پاسارگاد، ایزدخواست، سپیدان و صفاشهر با ۱ درجه و بیشینه دمای دیروز استان: فورگ با ۲۱ درجه بالای صفر بوده است.

کمینه دمای امروز شیراز ۴ درجه بالای صفر و بیشینه دمای دیروز شیراز ۱۲ درجه بالای صفر بوده است.