٧٨٢ پروژه عمرانی هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود

٧٨٢ پروژه عمرانی هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود

استاندار فارس با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) ۷٨٢ پروژه با اعتباری بالغ بر ١٠ هزار میلیارد تومان در این استان افتتاح خواهد شد.

دکتر محمد هادی ایمانیه، روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن تبریک هفته دولت افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های راهسازی، بهداشت و درمان، گردشگری، صنعت، کشاورزی، آبرسانی، برقرسانی، تقدیم مردم فارس خواهد شد.

استاندار فارس افزود: همچنین همزمان با هفته دولت شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های متعددی در حوزه های مختلف به ارزش حدود پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

وی بیان کرد: همانگونه که قبلا تذکر داده‌ام هیچ پروژه نیمه تمامی به اسم پروژه تکمیل شده در استان افتتاح نخواهد شد و این مساله مورد تاکید رئیس جمهور و دولت نیز می باشد.

ایمانیه خطاب به فرمانداران و مدیران استان تصریح کرد: اگر پروژه‌ای‌ تکمیل نیست آنرا افتتاح نکنید تا نام افتتاح تشریفاتی روی آن گذاشته شود.

وی افزود: البته اگر پروژه‌ای به جای هفته دولت یک یا دو هفته بعد از هفته دولت تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود افتتاح آن در هفته دولت بلامانع است اما اگر تکمیل آن مدت زمانی بیشتری طول می‌کشد در هفته دولت افتتاح نشود.

استاندار فارس گفت: این پروژه‌ها شامل ۶۸ پروژه در بحث فضاهای آموزشی و مراکز فرهنگی و هنری، ۴۵ پروژه در حوزه بهداشت و درمان، ۳۴ پروژه در برق، نیروگاه و خطوط انتقال، ۱۱۲ پروژه عمران شهری و روستایی شهرداری‌ها، دهیاری ها و بنیاد مسکن، ۱۲۹ پروژه در مسکن شهری و روستایی، ۳۱ پروژه در امور ورزشی، ۱۷۷ پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی، زیربنایی و ۱۱۴ پروژه در طرح‌های تولیدی، اشتغالزایی بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات است.

دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر هفته دولت نامگذاری شده است.