اولویت در استان فارس اتمام پروژه های نیمه تمام گذشته است

اولویت در استان فارس اتمام پروژه های نیمه تمام گذشته است
بخش قادر آباد در مسیر توسعه قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارفارس با بیان اینکه هیچ پروژه ای در فارس ناتمام افتتاح نخواهد شد، گفت: اولویت اتمام پروژه های ناتمام از سال های گذشته است.

اسماعیل محبی پور در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی افزود: برخی طرح‌ها از سال ۹۳ آغاز اما تا قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۶۵ درصد پیشرفت داشته است ولی طی هشت ماه ۳۵ در صد باقی مانده تکمیل و به بهره برداری رسید.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام گذشته است و هیچ پروژه نا تمامی را افتتاح نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: قصد بالا بردن تابلو نام دولت در افتتاح پروژه‌ها را نداریم و هدف این است که مردم این منطقه از نعمت‌ها بر خوردار شوند که این اتفاق خوب خوشبختانه رقم خورده است و امیدوارم قدم‌های بهتری برای مردم برداریم.

این مقام مسئول ادامه داد: بخش قادر آباد در مسیر توسعه قرار دارد و تعدد پروژه‌ها این امر را نشان می‌دهد و امیدوارم دل همگی شاد و مبارک مردم باشد. مخزن یک هزار و ۵۰۰ متر مکعبی آب شرب مرغاب، ۷۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری قادر آباد و آغاز به کار ۳۰ هزار مترمربع اسفالت دیگر، مرکز جامع سلامت قادرآباد، مدرسه زینبیه، زمین چمن مصنوعی فوتبال، مرکز جامعه سلامت ناحیه یک و دو صفاشهر و تولید چرم مصنوعی از جمله طرح‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

همچنین کلنگ زنی شبکه اب شهرک یک و یک قادر اباد، چاه شماره ۱۰ آب شرب صفا شهر، شبکه آب رسانی مجتمع افتاب و افتتاح برق این مجمتع از دیگر طرح‌های هفته دولت در شهرستان خرم بید بود.