انتقاد جواد نکونام از تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا

انتقاد جواد نکونام از تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا از آنچه تعیین ورزشگاه‌های تیم‌های گروه سوم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان شده، انتقاد کرد.

جواد نکونام روز چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آهال ترکمنستان اظهار داشت: ما تا همین دیروز و پیش از شروع مسابقه درگیر مشکلاتی از جمله ساعت شروع بازی‌ ها و استادیوم محل برگزاری رقابت ها بودیم.

وی با بیان اینکه فوتبال ایران آن رابطه‌ای که باید داشته باشد را با مسئولان کنفدراسیون ندارد تا بتوانیم مشکلات این چنینی را برطرف کنیم، افزود: ما از روز اول خواسته بودیم ساعت بازی به نحوی باشد که شرایط برای همه تیم ها یکسان شود حتی با AFC هم در این رابطه نامه رسمی زدیم اما توجه ای به درخواست ما نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: شرایط به گونه ای است که برخی تیم ها پنج بازی خود را در یک استادیوم انجام می‌دهند گویا در ورزشگاه خانگی خود هستند اما تیم هایی مثل ما باید در استادیوم‌های مختلف برابر رقبا به میدان بروند.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی را برای تیم‌هایی مثل الغرافه فراهم کرده‌اند، ادامه داد: این تیم پنج بازی از شش مسابقه خود را در یک استادیوم انجام می‌دهد به زبان ساده تر گویا مابقی تیم ها در برابر آن میهمان هستند.

نکونام تاکید کرد: از فدراسیون فوتبال ایران گله‌مندم چرا که توجهی به وضعیت نمایندگان ایران نمی‌کند ما حتی برای تغییر ۳۰ دقیقه ای زمان تمرین خود به مشکل خوردیم حال آنکه دیگر فدراسیون ها در آسیا پیگیر شرایط نمایندگان خود هستند و تلاش دارند بهترین شرایط را برای موفقیت آنها فراهم کنند.

نکونام درباره بازی فردای تیمش برابر آهال ترکمنستان نیز گفت: شناخت کافی از حریف داریم و در واقع می توان گفت در برابر تیم ملی ترکمنستان قرار گرفته ایم، آنها از نظر فنی و تاکتیکی قابل احترام هستند بنابراین بازی سختی در پیش داریم هرچند که هدف ما صعود به مرحله بعدی است بنابراین راهی جز موفقیت نداریم.

سرمربی فولاد گفت: چندین بار گفته‌ام گروه ما سخت‌ترین است، باید کمی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم تا مثل بازی‌های قبل که می‌توانستیم برنده باشیم با حداقل امتیاز از زمین خارج نشویم.

دیدار تیم های فولاد ایران و آهال ترکمنستان ساعت ۲۱:۴۵ فردا در عربستان برگزار می شود.