اماکن گردشگری سپیدان فردا تعطیل است

75 مصدوم در اثر برف بازی در سپیدان

اماکن گردشگری سپیدان فردا تعطیل است
از مسافرت‌های تفریحی و غیر ضروری به این شهرستان خودداری کنید

فرماندار سپیدان از تعطیلی تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری شهرستان سپیدان در روز سه شنبه ۲۷ دی با توجه به اعلام احتمال بارش‌های شدید در استان فارس خبر داد.

محمد رضایی گفت: با توجه به اخطاریه هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در سراسر استان فارس و بنا بر تصویب ستاد مدیریت بحران شهرستان سپیدان تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری شهرستان سپیدان در روز سه شنبه ۲۷ دی تعطیل و ورود مسافران و گردشگران به این مناطق ممنوع است.

فرماندار سپیدان از همه‌ی هم استانی‌ها خواست فردا از مسافرت‌های تفریحی و غیر ضروری به این شهرستان خودداری کنند.

برف بازی در سپیدان ۷۵ مصدوم بر جای گذاشت

مسئول اورژانس ۱۱۵ سپیدان از ارائه خدمات پیش بیمارستانی به ۷۵ مصدوم در جاده‌های منتهی به پیست‌های اسکی سپیدان خبر داد.

رشید ماندنی گفت: با استقرار یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محدوده پیست‌های اسکی شهرستان سپیدان در تعطیلات پایان هفته، خدمات پیش بیمارستانی به بیماران و مصدومان ارائه می‌شود.

او با اشاره به خدمت رسانی‌های انجام شده به گردشگران در روز‌های پایانی هفته گذشته، بیان کرد: در روز‌های ۲۲ و ۲۳ دی به ۷۵ مصدوم خدمات اورژانسی ارائه شده و ۵ مصدوم نیز به دلیل شدت صدمه و جراحت به بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان اعزام شدند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ سپیدان، تیوپ سواری را علت اصلی مصدوم شدن افراد اعلام کرد و گفت: با بارش برف و مساعد بودن شرایط اسکی، شاهد حضور علاقمندان زیادی در پیست‌های اسکی شهرستان سپیدان هستیم و همیشه یکی از مشکلات در پیست‌های اسکی، استفاده از تیوپ به ویژه در مناطق حادثه خیز است و بار‌ها در این زمینه هشدار‌های لازم به خانواده‌ها و علاقمندان ارائه شده است، اما متاسفانه باز هم شاهد بروز اتفاقات ناگواری هستیم.