نماینده ولی فقیه در فارس: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی از ابرقدرت های جهان برتر هستند

نماینده ولی فقیه در فارس: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی از ابرقدرت های جهان برتر هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به خودکفایی در تولید سلاح رسیده و از ابرقدرت‌ها نیز برتر هستند.

آیت الله لطف الله دژکام صبح دوشنبه در آئین گرامیداشت روز ارتش بیان کرد: امروز عزت مندی مردم جمهوری اسلامی ایران توسط ارتش ایجاد شده و ارتش در دفاع از مرزهای کشور افتخار آفریده است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه در حال خدمت رسانی به مردم است و هیچگاه این خدمت گذاری را متوقف نکرده است.

آیت الله دژکام ادامه داد: یکی از نقش‌های ارتش آن است که دشمنان کشور و ملت از حضور این نیروی نظامی خوف داشته باشند و برای تحقق این مهم قرآن کشور دستور داده است که آنچه که از قدرت و قوت نیروهای نظامی می‌تواند کسب کند که باعث خوف دشمنان شود باید تهیه گردد.

وی افزود: تلاش‌های زیادی در سالیان گذشته برای تحقق این امر قرآنی صورت گرفته و موجب خودکفایی نیروهای نظامی در امر تولید سلاح شده و در عمل از بسیاری از سلاح‌های کشورهای ابرقدرت‌ها برتر است.

امام جمعه شیراز یادآور شد: یک موضوع اساسی که بیشتر از قدرت نظامی لرزه بر تن دشمنان انداخته است این موضوع است که این نیروها تنها از خداوند واهمه داشته و ترسی از هیچکس ندارند.

وی حضور سردار سلیمانی در میان حلقه محاصره داعش موجب از بین رفتن این حلقه و عاملی برای جلوگیری از سقوط عراق شد.

استاندار فارس:ارتش جایگاه ویژه ای در میان مردم دارد

استاندار فارس گفت: ارتش با حضور در تمامی برهه‌های حساس انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای میان آحاد مردم جامعه پیدا کرده است.

محمد هادی ایمانیه صبح دوشنبه در آئین گرامی داشت روز ارتش بیان کرد: برخی به دنبال انحلال ارتش بودند اما امام راحل با نامگذاری روز ٢٩ فروردین به نام ارتش جان دوباره ای به ارتش جمهوری اسلامی ایران بخشید.

وی اضافه کرد: حضور ارتش در کنار مردم در زمان انقلاب موجب شد انقلاب اسلامی ایران با سرعت بیشتری به پیروزی برسد لازم به ذکر است که ارتش همواره در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی حضور داشته و همواره نقش ویژه ای در دفاع از کشور داشته است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس متذکر شد: حضور ارتش در دفاع از حرم، عرصه‌های سازندگی، خدمت رسانی، بهداشت و ایمنی جامعه ارتش را در جامعه متمایز کرده و موجب شده در میان مردم جایگاه ویژه ای داشته باشد.

ایمانیه در ادامه با اشاره به بیانات امام راحل ادامه داد: ارتش متکی به رژیم شاه نتوانست در مقابل مردم ایستادگی کند این در حالی است که بخش قابل توجه‌ای از ارتش در کنار مردم ایستادند برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران این در حالی است که پشتوانه ارتش مردم هستند.

نیروهای نظامی آماده مقابله با هر تهدیدی هستند

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتش، سپاه و نیروی انتظامی آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی است.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی صبح دوشنبه در آئین گرامیداشت روز ارتش بیان کرد: ارتش هدیه‌ای از امام راحل است و نگاه ویژه امام موجب شد که چهره‌ای جدید به ارتش بخشیده شده و جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کند.

وی افزود: روز ٢٩ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و امسال تقارن این روز و ماه عبادت و بندگی موجب سرور است.

امیر رضایی ادامه داد: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای انقلابی در حال تلاش برای تأمین امنیت جامعه و گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری اند این در حالی است که مردمی بودن، انقلابی، معنوی و مخلص بودن از جمله ویژگی‌های نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی و با رهبری مقام معظم رهبری  هرگونه تهدیدی را با بالاترین سطح امنیتی پاسخ خواهند داد.