امام جمعه شیراز: عید قربان روز نزدیک‌‌تر شدن به اهل بیت(ع) است

امام جمعه شیراز: عید قربان روز نزدیک‌‌تر شدن به اهل بیت(ع) است

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز عید قربان، گفت: عید قربان، عید بازگشت به خداست و لازم است با خدا عهد کنیم که توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و خودمان را به اهل بیت (ع) نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام، کلمات را تحریف می‌کنند، افزود: تحریف عاشورا یعنی پشت سر امام حسین حرف‌های دروغ زدن کاری که امروز رسانه‌های معاند بر علیه مؤمنان حرفی به دروغ می‌زنند و جامعه دینی نباید زیر بار این حرف‌ها برود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: هرکدام از ما مسئول هستیم خودمان را مراقبت کنیم و آبروی کسی را نبریم تا لطمه‌ای به نظام اسلامی وارد نشود و در مجموع اجرای دستور اخلاقی دینی را وظیفه خودمان بدانیم.

نماینده، ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه روحانی باید احتیاط کار باشد و اگر این‌طور نباشد دشمن علیه نظام توطئه می‌کند، افزود: بارها دیده شده در فضای مجازی حرف‌ها و نقل قول‌هایی زده می‌شود که اکثر آن‌ها به دروغ یا تحریف بیان شده است که مردم باید ابتدا بررسی و از صحت آن مطمئن شوند.

آیت الله دژکام خطاب به دستگاه قضائی گفت: دستگاه قضائی نسبت به امنیت روانی جامعه مسئولیت دارد و درخواست ما این است وقتی فضای جامعه با دروغ ملتهب می‌شود و مشکل برای مردم نظام ایجاد می‌کنند که این موضوع خطرناک است، وارد میدان شود و پیگیری کند و جلوی گسترش آن را بگیرد.