امام جمعه شیراز: رنج آزادگان برای حفظ ارزش‌ها بود

امام جمعه شیراز: رنج آزادگان برای حفظ ارزش‌ها بود
تاکید شد که مساله مسکن ایثارگران به شکل ویژه دنبال شود

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: رنجی که آزادگان در دوران اسارت کشیدند برای حفظ ارزش‌های دینی، ایرانی و اسلامی بوده و به جز این هدف دیگری نداشته‌اند.

آیت الله لطف الله دژکام، چهارشنبه در همایش الماس ‌های درخشان که به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در شیراز برگزار شد افزود: در مقابل این رنج و زحمت، ما و مجموعه دولت و ملت باید بتوانیم این زحمات را جبران کنیم.

وی، با اشاره به گلایه ایثارگران و آزادگان از بر زمین ماندن برخی از خواسته‌های آنها ادامه داد: همه ایثارگران، جانبازان و آزادگان همچنان پای حرف دین و انقلاب ایستاده‌اند اما حقوق متقابل ایجاب می‌کند که ما هم خدمتی به آنها بکنیم.

امام جمعه شیراز افزود: برای حل مشکلات باید با هم باشیم چرا که وقتی دولت و ملت از هم جدا می‌شوند کار پیش نمی‌رود اما وقتی با هم باشند کارها به سرعت پیش می رود و اهداف مد نظر محقق می شود.

آیت الله دژکام، بر لزوم پیگیری راه‌اندازی میز خدمت مجزا در جامعه ایثارگری، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: در خصوص مسکن ایثارگران نیز در جلسه اخیری که با حضور استاندار فارس و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، تاکید شد که مساله مسکن ایثارگران به شکل ویژه دنبال شود.