امام جمعه دزفول: دشمن روی این شهر زوم کرده

امام جمعه دزفول: دشمن روی  این شهر  زوم کرده

امام جمعه دزفول (خوزستان) با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم گفت: دشمن روی دزفول زوم کرده و از این شهرستان گزارش کذب منتشر می‌کند زیرا از دزفول ضربه خورده است.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی عصر چهارشنبه در همایش سران طوایف و عشایر دزفول در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان افزود: امید است بتوانیم با همدلی و همفکری مشکل را حل کنیم و ثمره شیرین پیروزی را بچشیم.

وی با بیان اینکه مشکلی در کشور وجود داشته که باید تصمیمی برای رفع آن گرفته می‌شد، ادامه داد: کشورمان در یک پیچ تاریخی مهم و حساس قرار گرفته است و خودمان باید مشکلمان را حل کنیم.

امام جمعه دزفول اتحاد مردم برای رفع مشکلات را ضروری خواند و گفت: تا زمانی که دست به دست یکدیگر ندهیم مشکلمان حل نخواهند شد.

مطالبه می‌کنیم اما مقابل نظام نمی‌ایستیم

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اقدامات برخی افراد فریب خورده در این شهرستان به بهانه گرانی‌ بیان کرد: ما نیز نسبت به برخی تبعیضات و گرانی‌ها در کشور اعتراض داریم به همین دلیل مطالبه‌گری می‌کنیم ولی در برابر نظام نمی‌ایستیم.

وی افزود: دشمن ابتدا کشورمان را تحریم کرد و اکنون فراخوان می‌دهد؛ اگر اعتراض است ما نیز نسبت به برخی تبعیض‌ها معترضیم ولی با اغتشاش و مسلط کردن اجانب بر کشور موافق نیستیم زیرا انقلاب و کشور مال ما است.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: نباید اجازه دهیم عده‌ای که به خون این کشور تشنه هستند مقابل نظام بایستند، اموال دولتی را به آتش بکشند و این آسیب و ناامنی را به تمام جامعه تسری دهند.

سران عشایر از نفوذ کلام خود برای آرام کردن جوانان احساساتی استفاده کنند

امام جمعه دزفول با بیان اینکه برای رفع مشکلات به کسی نیاز نذاریم از سران عشایر خواست با نفوذ کلمه و تدبیر خود جوانان احساساتی را آرام کنند.

وی افزود: مسوولان به ویژه رییس جمهور پا به رکاب و فداکار هستند چرا که با وجود آگاهی از سختی امور مخلصانه ورود کردند و سختی‌های زیادی را متحمل شدند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه هیچ کاری بدون زحمت حاصل نمی‌شود، بیان کرد: اکنون وضعیت کشورهای اطراف از جمله عراق، افغانستان و پاکستان به هم ریخته و صادرات گندم در کشورهای زیادی ممنوع شده است.

وی با اشاره به اینکه منافع برخی کشورها به خطر افتاده است، افزود: برخی افراد قصد کارشکنی دارند ولی کار بزرگ، همت بلند و استقامت می‌خواهد، توزیع عادلانه توجیه بردار نیست.

امام جمعه دزفول بیان کرد: میوه شیرین استقامت پیروزی است که برای دستیابی به آن باید استقامت کرد؛ برخی افراد مردم را به آشوب دعوت می‌کنند ولی اگر این اقدام یک روز دیرتر انجام شود سخت‌تر می‌شود.