امام جمعه اهواز : قدرت موشکی ایران ثابت کرد که قدرت منطقه هستیم

امام جمعه اهواز : قدرت موشکی ایران ثابت کرد که قدرت منطقه هستیم

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه امروز (۲۷ اسفندماه) با تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: کسی که می خواهد بداند قلب و باطن انسانی دارد یا خیر باید بداند محبوبه های او کیست.اگر بخواهیم در جامعه تحولی ایجاد شود باید حرکت کنیم و نظام محبوبیتی ما ائمه اطهار و خداوند باشند. بنابراین باید تمام تلاش مان این باشد که محبوب دلمان امام زمان (عج) باشد.

وی با بیان اینکه باید بستر حضور امام زمان (عج) ایجاد شود، افزود: مهمترین مسئاله در عالم این است که انسان احساس کند امام زمان (عج) از او راضی است.

موسوی فرد خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید ساده زندگی کنند و همراه مردم باشند. زمانی که مردم می بینند مسئولان ‌مثل خودشان زندگی ‌می‌ کنند، ‌مشکلات را تحمل می کنند و همواره حامی نظام و دولت خواهند بود.

امام جمعه اهواز با اشاره به سومین سفر رئیس جمهور به خوزستان از آغاز ریاست جمهوری وی تاکنون و حضور روز گذشته وی در خرمشهر تصریح کرد: از رئیس جمهور خواستم مشکلات جوانان را حل کند. روز گذشته رئیس جمهور در بین مردم آبادان و خرمشهر حضور پیدا کرد و دستور حل مشکلات مردم را داد.

موسوی فرد بیان کرد: زمانی که رئیس جمهور دستور می دهند باید تحول اساسی در ‌منطقه ایجاد شود؛ مسئولی که مخاطب رئیس جمهور بوده باید لباس رزم بپوشد و تحول ایجاد کند. همچنین بعد از اینکه رئیس جمهور در اندیکا حاضر شد مسئول باید جهادی وار در این ‌منطقه تلاش کند تا محرومیت رفع شود.

وی با بیان اینکه در هشت سال اخیر سفره مردم بسیار تنگ شد و مردم با مشکلات زیادی مواجه شدند، تاکید کرد: نظام اسلامی پیگیر حل مشکلات و دولت به دنبال بهبود زندگی مردم است اما باید به دولت سیزدهم وقت بدهیم.

موسوی فرد گفت: اگر بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم باید در مسئولیت خود بمانیم و به خدمت به مردم ادامه دهیم در غیر اینصورت باید مسئولیت خود را ترک ‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات متعدد آب و فاضلاب در سه سال اخیر در اهواز اضافه کرد: اکنون اهواز به یک کارگاه رفع مشکل فاضلاب تبدیل شده است و شاهد فعالیت های زیادی در این خصوص هستیم.

امام جمعه اهواز بیان کرد: همچنین با اقداماتی که در حال انجام است در خرداد ماه آب دز به کرخه متصل می شود و کیفیت آب بسیار بهتر می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی برای مردم عزت آفریده و باید دستاوردهای آن به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به اعدام ۸۱ نفر در عربستان در یک روز، تصریح کرد: گردن زدن شیعیان در عربستان سعودی از نظر حقوق بین الملل جرم بسیار سنگینی است؛ حدود ۸۱ نفر گردن زده شدند اما صدایی از نهادهای آمریکایی که همواره به دنبال تفرقه افکنی در جهان اسلامی هستند در نیامد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه دشمنان اسلام بدانند انتقام خون مظلومان و شهیدان را خواهیم گرفت، گفت: دشمنان باید بدانند موشک های ایران اسلامی بر سر تمام قدرت هایی که بخواهند منافع کشور را خدشه دار کنند، وارد می شود.

وی عنوان کرد: قدرت موشکی ایران ثابت کرد که قدرت منطقه هستیم. دشمنان بدانند اگر اجازه فعالیت پایگاه های نظام های ظالم مانند اسرائیل و آمریکا را می دهند از موشک های ایران در امان نخواهند ماند.