لیواکوویچ در رادار مونیخی‌ها نیست

لیواکوویچ در رادار مونیخی‌ها نیست

پس از مصدومیت شدید مانوئل نویر گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب جانشین مناسب برای این سنگربان کهنه‌کار شروع شد اما الیور کان می‌گوید بایرن مونیخ برای جایگزینی مانوئل نویر، دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان کرواسی را جذب نخواهد کرد.

مانوئل نویر پس از حذف آلمان از جام‌جهانی قطر 2022، در تعطیلات دچار آسیب دیدگی از ناحیه پا شد و حالا قرار است مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا بدون کاپیتان خود فصل را ادامه دهد. با غیبت نویر برای ادامه فصل، باید دید که آیا بایرن با اولریش به عنوان دروازه‌بان اول ادامه خواهد داد یا به جایگزینی کوتاه مدت برای نویر فکر خواهد کرد.

لیواکوویچ، دروازه‌بان دینامو زاگرب، تاکنون یک جام جهانی عالی را با کرواسی تجربه کرده است و نقش زیادی در پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل برزیل داشت اما مدیر بایرن مونیخ می‌گوید که آنها به او به عنوان یک گزینه نگاه نخواهند کرد.

اولی کان گفت: مردی که برزیل را متوقف کرد همیشه برای من یک قهرمان خواهد بود. لیواکوویچ شایسته ستایش است. چنین دروازه‌بانی باید در یک باشگاه برتر بازی کند. شکی ندارم که در فصل جدید هم چنین خواهد بود، اما در عین حال او در حیطه علایق ما نیست.

وی از اظهار نظر درباره گمانه زنی‌ها درباره جذب دروازه‌بان جدید به جای نویر خودداری کرد، اگرچه او اذعان داشت که باشگاه باید گزینه‌های خود را در نظر بگیرد.

مدیر بایرن مونیخ افزود: ما دروازه‌بان خود را قبل از پایان فصل از دست دادیم. این وحشتناک است زیرا او یکی از بهترین های جهان است. این یک شکست بسیار جدی برای تیم است. ما معتقدیم که ریکاوری و بازگشت او نیز خوب پیش خواهد رفت، اما در حال حاضر، باید مشکل جایگزین را حل کنیم. این موقتی است. مانوئل بازخواهد گشت.