افزایش ۱۰۳ درصدی ورود خودروها به بوشهر در ایام نوروز

افزایش ۱۰۳ درصدی ورود خودروها به بوشهر در ایام نوروز

مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر گفت: آمار ورودی خودروها ایام نوروز ۶۶۰ هزار و ۶۶۳ خودرو بوده و رشد ۱۰۳/۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

سیدحمیدرضا علم اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۰  الی ۵ فروردین ۱۴۰۱ ) بیشترین تردد مربوط به ورودی بوشهر با ۴۹۹ هزار و ۶۴۱،  خروجی بوشهر با۴۹۴ هزار و ۹۹۱، خوزستان به دیلم ۱۸۳ هزار و ۲۴۰، دیلم به خوزستان ۱۷۶ هزار و ۱۰۵، محوربرازجان_ دالکی ۱۷۶ هزار و ۴۰۰، دالکی _ برازجان ۱۸۲ هزار و ۲۳۱، عسلویه_سیراف ۱۵۸ هزار و ۵۳۸ و سیراف _ عسلویه  ۱۶۰ هزار و ۶۲۴ تردد ثبت شده است.

وی در خصوص آمار ورودی خودروها در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: ورود ۵۱ هزار و ۳۹۰ خودرو به استان نشان از رشد ۱۲۴/۹۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

مدیر کل حمل ونقل و راهداری استان بوشهر در خصوص آمار خروجی خودروها نیز گفت:در ۲۴ ساعت گذشته در استان بوشهر با ۵۲ هزار و ۲۹۶ از رشد  ۱۱۳/۸۹ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر می‌دهد.

علم در خصوص سهم تردد پلاک از ابتدای طرح تاکنون تصریح کرد: آمار ورودی خودروها از ابتدای طرح تا کنون با ۶۶۰ هزار و ۶۶۳ خودرو رشد ۱۰۳/۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خروج خودروها نیز با ۶۰۱ هزار و ۵۱۲ با ۸۳/۹۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجعه بوده است.