افتتاح هتل پنج ستاره ویژه گربه‌های خانگی در عربستان  

هتل پتویا اولین هتل پنج ستاره ویژه حیوانات خانگی است که در شهر ریاض عربستان سعودی، مجوز فعالیت گرفته است.

موسس این هتل می‌گوید هدف از تاسیس این هتل، ایجاد مکانی برای آرامش گربه‌ها و صاحبانشان است.

در هتل پتویا صاحبان گربه‌ها می‌توانند حیوانات خانگی خود را برای چند ساعت یا چند روز رها کنند و همچنان می‌توانند با استفاده از یک برنامه رایگان تلفن همراه که برای این منظور طراحی شده است، سلامت آن‌ها را پیگیری کنند.

هدی العتیبی، مالک هتل گفت: پتویا اولین هتل پنج ستاره است که مجوز حیوانات خانگی در عربستان سعودی را دریافت کرده است. این اولین شاخه برای گربه‌ها است و به زودی شاخه‌های دیگری برای حیوانات خانگی دیگر نیز تاسیس خواهد شد. این هتل مانند اقامتگاهی برای گربه‌ها خواهد بود و آرامش خاطر را برای صاحبان آن فراهم می‌کند.

وی افزود: این هتل همچنین می‌تواند پذیرای کسانی باشد که عاشق گربه هستند و می‌خواهند مدتی را با آن‌ها بگذرانند، زیرا هتل در حال حاضر دارای بیش از ۲۰ گربه خانگی در سنین، اندازه‌ها و نژاد‌های مختلف است که توسط تیم تخصصی تحت مراقبت قرار می‌گیرند.

یکی از مشتریان، گفت که هتل واقعاً به او کمک کرده تا مشکل خود را حل کند. او گفت: من یک نگرانی داشتم. وقتی ساعت‌های طولانی از خانه دور هستم یا مجبورم برای مدت طولانی سفر کنم، نمی‌دانستم گربه‌ام را کجا بگذارم. حالا من این هتل را پیدا کرده ام.

یکی دیگر از مشتریان گفت: من هفته آینده به مسافرت خواهم رفت. من در مورد این هتل که خدمات زیادی برای گربه‌ها ارائه می‌دهد شنیدم. من از سلامت آن اطمینان خواهم داشت، زیرا از طریق برنامه دسترسی دارم.