اعطای زمین رایگان به ادارات در صدرا

اعطای زمین رایگان به ادارات در صدرا

مدیرعامل شرکت عمران شهرصدرا گفت: به تمام اداراتی که در شهر صدرا مستقر شوند زمین رایگان اعطا می‌شود.

عزیزالله روشن صبح شنبه در نشست خبری بیان کرد: بیش از ٩٩ هزار نفر در شهر صدرا ساکن هستند و پیش بینی می‌شود که این جمعیت به بیش از ١١٠ هزار نفر نیز طی سالیان آتی برسد.

وی اضافه کرد: دو پروژه توسط وزارت دفاع، نیروی انتظامی، سپاه و مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن از جمله طرح‌های است که در شهر صدرا در حال انجام است.

به گفته این مقام مسئول اگر خط سوم قطار شهری شیراز دارای پیشرفت قابل توجه باشد و امکان اتصال آن به صدرا وجود داشته باشد این آمادگی در صدرا وجود دارد که قطار شهری صدرا را ایجاد و زمینه اتصال آن به قطار شهری شیراز فراهم کرد.

روشن ادامه داد: اولین هتل پنج ستاره در شهرهای جدید در شهر صدرا در حال ساخت است و برای ٢٠٠ نفر اشتغال زایی به همراه داشته است و مقرر شده تا بهمن ماه سال ١۴٠١ به بهره برداری می‌رسد گفتنی است بیمارستان سوانح و سوختگی نیز در حال ساخت در شهر صدرا است و قرار است به زودی تکمیل شود.

به گفته وی تمام اداراتی که در صدرا قرار است مستقر شوند، زمین رایگان به آنان اختصاص خواهد یافت این در حالی است که توسط این نهاد ١۴ مسجد و ١٢ مدرسه توسط شرکت عمران صدرا ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا تاکید کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد در این طرح برای صدرا در نظر گرفته شده بود که ۳۴۰۰ واحد منجر به قرارداد و ساخت شده است.

روشن با بیان اینکه ۲۵۰۰ واحد نیز با بنیاد مسکن تفاهم نامه امضا کردیم که در غرب پیوند اعضا است و بهترین نقطه حساب می‌شود، گفت: این ۵۹۰۰ واحد به کسانی که ثبت نام کردند واگذار می‌شود.

مدیرعامل عمران شهر صدرا با بیان اینکه ۳۵ هکتار نیز تغییر کاربری دادیم که در آن نیز ۴ هزار واحد مسکن جانمایی می‌کنیم، افزود: در حال حاضر همه طرح‌ها در قالب نهضت ملی مسکن است اما از اقدام ملی هنوز ۱۶۰۰ واحد باقیمانده که نمی‌توانیم زمین تأمین کنیم.