اسکوچیچ: کره استحقاق پیروزی را داشت

اسکوچیچ: کره استحقاق پیروزی را داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به تیم کره جنوبی تبریک می‌گویم، آنها استحقاق این برد را داشتند.

دراگان اسکوچیچ پس از شکست ۲ بر صفر ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: نیمه اول، از عملکرد تیمم راضی نبودم، چون خیلی در دفاع عقب نشسته بودیم و سعی می‌کردیم با توپ‌های بلند، توپ را به سردار آزمون برسانیم.

وی افزود: آنچه از بچه‌ها خواسته بودم، این بود که توپ را از دفاع به خط هافبک بیاورند و از آنجا توپ را به خط حمله برسانیم. با این حال مصدومیت شجاع خلیل‌زاده هم بد بیاری بزرگی بود که در نیمه اول برای ما رقم خورد. ضمن اینکه جای بازیکنان هجومی مهمی در این بازی خالی بود که این اتفاق هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود. سعی کردیم در مقاطعی از بازی، جریان مسابقه را کنترل کنیم، اما نتیجه آن چیزی نبود که دلخواه ما باشد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که سون هیونگ مین بار دیگر به ایران گل زد و عملکرد این بازیکن را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: سون همیشه ارزش خود را نشان داده و بازیکنی در کلاس جهانی است و می‌تواند با حرکات خودش بازی را به سود تیمش تغییر دهد. او بازیکنی با ارزش جهانی است.

اسکوچیچ درباره دیدار روز ۹ فروردین برابر لبنان که آخرین بازی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی است، اظهار داشت: درست است این بازی را واگذار کردیم، اما باید بدانیم که پرواز طولانی، اختلاف زمانی و اختلال ساعت بدن و جای خالی بازیکنان، روی تیم ما فشار مضاعف آورد. دوست داریم بازی‌ها را با برد تمام کنیم، اگر چه احترام زیادی برای لبنان قائل هستیم.