استقرار شعب قضایی کشیک در پایانه‌های مرزی خوزستان

استقرار شعب قضایی کشیک در پایانه‌های مرزی خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان در بازدید پایانه مسافربری مرز شلمچه با تاکید بر اهمیت و ضرورت برقراری امنیت زائران اربعین حسینی، از استقرار شعب کشیک در پایانه‌های شلمچه و چذابه خبر داد.

 علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان، امروز در بازدید پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: امنیت زائرین بسیار حایز اهمیت است و برای تامین امنیت تردد آنان از مرکز استان تا مرزها، باید اکیپ‌هایی مستقر شود، همچنین زمینه تامین امنیت اموال این عزیزان نیز فراهم شود.
وی بیان کرد: عاشورا حماسه‌ای تکرار نشدنی در تاریخ است و ما باید قدردان افتخار میزبانی از زائرین امام حسین (ع) باشیم و در همه حوزه‌ها اعم از امنیت، بهداشت و تردد زوار، به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنیم.
دهقانی گفت: انتظار ما این است که هر دستگاهی در حوزه‌ کاری خود و بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته، به مسئولیت خود عمل کند، دستگاه قضایی نیز همراه و همگام با سایر دستگاه‌ها،آماده ارائه اقدامات حمایتی و رسیدگی به مشکلات امنیتی و قضایی احتمالی است.
رئیس کل دادگستری خوزستان بر استقرار شعب کشیک به صورت تمام وقت در این پایانه‌ها تاکید کرد و گفت: سایر سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی نیز از جمله شورای حل اختلاف، پزشکی قانونی،اداره ثبت اسناد و املاک، تعزیرات و ... نیز چنانچه شرایط فراهم باشد می‌توانند شعبی در این پایانه‌ها ایجاد کنند تا در صورت لزوم، در خدمت‌رسانی‌ها تسریع شود.