استعدادیابی برای کشف بازیکنان مستعد بومی آغاز شده است

استعدادیابی برای کشف بازیکنان مستعد بومی آغاز شده است

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: استعدادیابی برای شناسایی جوانان بومی توانمند و استفاده از آنان برای توانمندسازی تیم فجر در دستور کار قرار گرفته است.

محمدحسین مفتاحی با اشاره به شروع حرکتی با هدف شناسایی استعدادها در سطوح مختلف سنی توسط این باشگاه، اظهارکرد: بعد از انتخاب آقای رجب‌زاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در فصل جدید، از روز سه شنبه هفتم تیر، تست علاقه مندان در رده‌های مختلف امید و بزرگسالان آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت.

وی با بیان اینکه، شناسایی استعدادها با هماهنگی هیئت فوتبال استان فارس و شیراز و انجام مکاتباتی با هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های فارس انجام شد، گفت: هر هیئت میانگی ۳ یا ۴ بازیکن مستعد خود که در لیگ‌های مختلف مشغول است را معرفی کرد و در نهایت از ۱۶۰ نفر تست گرفته شد.

مفتاحی افزود: کادر فنی باشگاه با برگزاری رقابت‌هایی دوستانه، با دقت و تیزبینی معرفی شدگان را از لحاظ فنی پایش و در نهایت ۱۳ نفر را برای شرکت در تمرینات تیم‌های امید و بزرگسالان انتخاب کرد تا بعد از انجام بررسی‌های نهایی، در صورت داشتن شرایط فنی، لیست نهایی مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه فارس در رشته‌های مختلف به ویژه فوتبال، ظرفیت خوبی دارد، عنوان کرد: باید با بررسی و ارزیابی دقیق، به استعدادها امکان داد تا با حضور در سطوح مختلف و ارتقاء توان فنی، امکان شکوفایی را داشته باشند.

مفتاحی با یادآوری اینکه فارس و شیراز، همواره در معرفی فوتبالیست‌ به سطوح مختلف کشوری، جایگاه ویژه‌ای داشته است، گفت: هدف از این حرکت، کشف و شناسایی استعدادها و جذب بازیکنانی بود که کمتر فرصت برای نمود و بروز داشته‌اند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز ابراز امیدواری کرد که با همراهی سرمربی و کادر فنی باشگاه، شاهد شناسایی و جذب بازیکنان شایسته و توامند و بهره‌گیری از این استعدادها باشیم.

مفتاحی د در ادامه افزود: امیدوار هستیم که با برنامه‌ریز مناسب، این حرکت استعدادیابی در آینده نیز با هدف شناسایی استعدادهای درخشان استان فارس، ادامه یافته و پشتوانه خوبی برای تیم‌های فوتبال استان به ویژه فجر شهید سپاسی، ایجاد شود.