استعداد ناب آرژانتینی با شلیک گلوله به کما رفت!

هفت گلوله به رونچی اصابت کرد که یکی از آن‌ها به سرش خورد

استعداد ناب آرژانتینی با شلیک گلوله به کما رفت!
رونچی در سیستم اعصاب مرکزی دچار آسیب شده است

لائوتارو رونچی، استعداد بزرگ فوتبال آرژانتین، در تیراندازی در زادگاه مسی به‌شدت مجروح شد.

کمتر از یک ماه پس از کسب عنوان قهرمانی جهان، آرژانتین در شوک ناشی از اخبار وحشتناک روزاریو است. لائوتارو رونچی، استعداد بزرگ فوتبال آرژانتین در تیراندازی در زادگاه مسی به‌شدت مجروح شد.

بعد از ظهر چهارشنبه، درحالی‌که این جوان 18 ساله با دوستش اریک دیاز در کافه بود، گروهی از افراد مسلح وارد کافه شدند و به‌سمت یکی از بازدیدکنندگان شلیک کردند. هفت گلوله به رونچی اصابت کرد که یکی از آن‌ها به سرش خورد. این بازیکن جوان فوتبال در شرایط وخیم در بیمارستان اورژانس کلمنته آلوارز در روزاریو بستری شد و تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت. پورتال آرژانتینی TyC Sports گزارش می‌دهد که این ستاره جوان در حال حاضر در کما به‌سر می‌برد، به دستگاه تنفس مصنوعی متصل است و برای زندگی خود می‌جنگد.

ژرمن کامیلتی، معاون بیمارستان مذکور، به رادیو 2 آرژانتین گفت که رونچی در سیستم اعصاب مرکزی دچار آسیب شده است و در صورت بهبودی، باید دید چه عواقبی بر بدن او باقی خواهد ماند. دیاز دوست رونچی نیز بر اثر اصابت گلوله جان باخت.

پلیس یکی از مهاجمان را بازداشت کرد و رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند که او یک جوان 17 ساله است. دادستان، ماریسو فابرو، اظهار داشت که هیچ اطلاعات روشنی در مورد دلیل وقوع تیراندازی وجود ندارد و کل پرونده باید بعد از بازبینی فیلم دوربین‌های نظارتی و همچنین اظهارات شاهدان، روشن شود.

رونچی مهاجم تیم ذخیره ریسینگ است که در سطح چهارم آرژانتین حضور دارد و در این فصل 12 گل به ثمر رسانده است و قبلا از تمام رده‌های نوجوانان باشگاه عبور کرده است. او توسط چند باشگاه اروپایی دنبال ‌می‌شد و آرژانتینی‌ها می‌نویسند که او در برنامه‌های جدی فرناندو گاگو برای حضور در ترکیب اصلی راسینگ بوده است.

باشگاه راسینگ هم بعد از این اتفاق با این توییت با خانواده او همدردی کرده است: "لوتی، ما همیشه با شما هستیم!"