استانداری هرمزگان به درجه یک ارتقا یافت

استانداری هرمزگان به درجه یک ارتقا یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از ارتقای سطح استانداری هرمزگان به درجه یک با پیگیری‌های مستمر استاندار هرمزگان خبرداد.

محسن خاکی‌نهاد صبح امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام شده از سوی مهندس مهدی دوستی استاندار محترم هرمزگان و با تایید وزارت کشور، درجه استانداری هرمزگان از درجه دو به درجه یک ارتقا یافت.

وی افزود: این مسئله دارای اهمیت بسیار بالایی برای استانداری است چرا که قطعا موجب می‌شود در بسیاری از زمینه‌ها شاهد تغییرات مهمی باشیم.

معاون منابع توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: تاکنون در کشور تنها ۱۱ استان در سطح درجه یک بودند و با ارتقا استانداری هرمزگان به درجه یک، این تعداد به ۱۲ استانداری افزایش یافت.

وی در تشریح فواید ارتقای درجه سطح استانداری هرمزگان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین منافع این ارتقای درجه، در تغییر ساختار سازمانی است و به زودی شاهد این خواهیم بود که ساختار سازمانی و چارت افزایش می‌یابد.

خاکی‌نهاد گفت: بر همین مبنا استانداری قادر خواهد بود ادارات کل جدید تعریف و تشکیل دهد که به افزایش راندمان و کارایی و همچنین بهبود خدمات رسانی به مردم شریف استان منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: دیگر منفعت مهم این ارتقای سطح، در حوزه افزایش بودجه استانی خود را نشان خواهد داد و استان از این پس به نسبت سالیان گذشته بودجه‌ای در سطح استانداری‌های درجه یک کشور دریافت خواهد کرد.

خاکی نهاد گفت: با توجه به  شاخص‌ها و با پیگیری‌های مستمر انجام شده از سوی استانداری هرمزگان به خصوص مهندس دوستی خوشبختانه استانداری هرمزگان نیز از این پس در جمع استانداری‌های درجه یک کشور حضور دارد.