استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سوم خرداد مظهر شجاعت دلیرمردان و شیرزنان ایران است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سوم خرداد مظهر شجاعت دلیرمردان و شیرزنان ایران است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (دوشنبه) با صدور پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد مظهر شجاعت و جانفشانی ‌غرورآفرین دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی است که به مدد الهی و با سلاح ایمان در دفاع از نظام، انقلاب و آرمان های امام راحل جهادگرانه تا پای جان رفتند.

در پیام سید علی احمدزاده، آمده است: در سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی مظهر الطاف الهی در حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر تجلی یافت و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تعبیر «خرمشهر را خدا آزاد کرد» این موهبت بزرگ الهی را تفسیر کردند. 

در ادامه این پیام بیان شده است: نکوداشت فتح الفتوح دوران هشت سال دفاع مقدس و این رخداد بزرگ تاریخی در حقیقت تقدیر از رشادت‌ های فرزندان غیور و رشید ایران و استان قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمد و همین طور تداوم در عزم و اراده بر باورها و دفاع از ارزش های نظام، انقلاب و پایبندی به خون شهیدان است. 

در این پیام عنوان شده است: امروز مردم خطه شهیدپرور و اسلامی خرمشهر که تصویری از مقاومت و ایثار در تمامی صحنه ها و عرصه ها و در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند همچنان با پایمردی و صلابت در دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و وفاداری به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت از برنامه های عدالت خواهانه و مردمی دولت جهادی و انقلابی سیزدهم با صلابت ایستاده اند. 

در پایان این پیام آمده است: اینجانب یاد و خاطره شهدای گرانقدر آزادسازی خرمشهر، انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی غرورآفرین خرمشهر را به خانواده شهدا، جامعه ایثارگران و دلاورمردان دفاع مقدس و مردم سلحشور، ولایتمدار و سرافراز کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می کنم.