استاندار فارس: همه سازمان‌ها سهمیه ۳ درصدی بکارگیری معلولان را اعمال کنند

استاندار  فارس: همه سازمان‌ها سهمیه ۳ درصدی بکارگیری معلولان  را اعمال کنند

استاندار فارس روز شنبه در مراسم افتتاح فرهنگسرای معلولان در محله کوزه گری شیراز اظهار داشت: رئیس جمهور در جلسه دو روز گذشته وعده داد که همه سازمان‌ها و ارگان‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند وظیفه دارند سهمیه ۳ درصدی بکارگیری نیروهای معلول را اعمال کنند و هیچ نوع حق تفسیر به رأی در این زمینه وجود ندارد.

محمد هادی ایمانیه اضافه کرد: بعد از این تاکید رئیس جمهوری همه دستگاه‌های اجرایی استان فارس باید در جذب هرگونه نیرویی اعم از قراردادی، رسمی، آزمایشی و یا پیمانی سهم ۳ درصد معلولان را لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه محل عبور و مرور معلولان در سطح شهر شیراز مناسب نیست، گفت: این انتظار از مدیریت شهری شیراز وجود دارد که در زمینه مناسب سازی معابر برای بعنوان شهری نمونه در کشور عمل شود.

ایمانیه در ادامه به موضوع مسکن معلولان اشاره کرد و افزود: این مساله را با جدیت دنبال خواهیم کرد و این درحالیست که برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول در جهش ملی مسکن کار به شکل جدی‌تر انجام خواهد شد.

استاندار فارس با اشارع به موضوع حمل ونقل توانخواهان عنوان کرد: در این خصوص باتوجه به اعلام شهرداری مبنی بر خرید اتوبوس این درخواست وجود دارد که بخشی از این اعتبارات برای حمل و نقل معلولان هزینه شود.