۲۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای توسعه شیراز

۲۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای توسعه شیراز

استاندار فارس گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض از محل صندوق مسئولیت اجتماعی این استان برای توسعه کلانشهر شیراز از جمله در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافت.

محمدهادی ایمانیه سه شنبه در جلسه حمایت از سرمایه گذاری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید فارس افزود: ۲۰ میلیارد تومان از این محل برای بهسازی خوابگاه متاهلین دانشگاه شیراز اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل و بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی سایر دانشگاه‌های شیراز تخصیص پیدا کرد،ادامه داد: مبلغ یک میلیارد تومان برای بهسازی خانه بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سه میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان کوثر اختصاص یافت.

استاندار فارس سالن ابوریحان بیرونی واقع در دروازه کازرون شیراز را یکی از محل‌های مهم فرهنگی و هنری شیراز دانست و گفت: مبلغ سه میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بهسازی این مکان فرهنگی و هفت میلیارد تومان نیز به منظور بازآفرینی بافت فرسوده اطراف این مکان هنری که به محلی برای تجمع معتادین متجاهر تبدیل شده و ساماندهی دروازه کازرون اختصاص پیدا کرد.

وی اضافه کرد: ۱۰ میلیارد تومان از محل صندوق مسئولیت اجتماعی این استان برای بهسازی تالار حافظ کمک خواهد شد.

ایمانیه کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیارد تومانی به شیراز را با هدف انجام مسئولیت‌ اجتماعی شهرداری شیراز در مقابل شهروندان نیز عنوان کرد و گفت: مبلغ یک میلیارد تومان نیز برای ساخت مسجد امام علی (ع) تخصیص یافته است.

وی اعلام کرد: علاوه بر اعتبارات دولتی، ۱۰ میلیارد تومان نیز برای ساخت و تکمیل تالار بزرگ مرکزی شیراز اختصاص پیدا کرد که مجددا کار ساخت این سازه بزرگ از سر گرفته شود.

استاندار فارس عنوان کرد: صندوق مسئولیت اجتماعی این استان با هدف تسریع در روند توسعه پایدار فارس و کمک به تولید در این استان ایجاد شده است تا از حمایت صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ این استان در رونق اقتصادی بهره برده شود.