استاندار فارس :۱۳ آبان روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب است

استاندار فارس :۱۳ آبان روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب است

استاندار فارس با گرامی‌داشت ۱۳ آبان ماه گفت :این روز، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است.

 دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به مناسبت "سیزدهم آبان" سالروز تسخیر لانهٔ جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط حضرت امام، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز پیامی بدین شرح صادر کرد. 

در بخشی از این پیام آمده است :سیزدهم آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دیگر ملت ایران در راه مبارزه با استکبار جهانی دانست. 

حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، و روز دانش‌آموز ازحماسه‌های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی است.

دکتر ایمانیه این روز را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی بویژه دانش آموزان استان بزرگ فارس تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد ،  با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) به زودی شاهد پایان یافتن ظلم و ستم در تمام جهان باشیم. 

استاندار فارس، یاد و خاطره شهدای حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)، به ویژه دانش آموزان شهید محمدرضا کشاورز، آرشام سرایداران و علی اصغر لری گویینی را گرامی داشت.