استاندار فارس: معیار ارزیابی فرمانداران تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری است  

در هیچ شهرستانی نباید کارخانه‌ی تعطیل شده‌ای وجود داشته باشد

استاندار فارس: معیار ارزیابی فرمانداران تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری است    

استاندار فارس عنوان کرد: اصلی ترین معیار ارزیابی فرمانداران میزان تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است.

محمدهادی ایمانیه بعد از ظهر چهارشنبه در همایش فرمانداران استان، ضمن تقدیر از مردم انقلابی بابت خلق حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: بصیرت یعنی اینکه هر کار را در زمان و مکان لازم به آن انجام دهیم؛ ملت سرافراز ایران در ۲۲ بهمن بصیرت را به معنای واقعی به عرصه ظهور رساند.

استاندار فارس با اشاره به حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور مردم را باید قدر بدانیم؛ خدمت بیشتر به مردم اصلی‌ترین راه قدردانی از آنهاست. در جهت ایجاد امید و افزایش انگیزه مردم باید تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم خادم خود را به خوبی می‌شناسند و همواره با انصاف برخورد می‌کنند، گفت: در انتخابات پیش رو، میزان مشارکت مردم در هر شهرستان نسبت به انتخابات مشابه آن در نوبت قبل، حداقل باید به میزان ۲۰ درصد افزایش یابد. در صورتی که فرماندار شهرستان و مدیران، با مدیریت درست و رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم، رضایت آنان را جلب کند این مهم به نتیجه خواهد رسید.

ایمانیه اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی را ضروری دانست و افزود: یکی از اصلی‌ترین معیارهای رتبه بندی فرمانداران به نتیجه رسیدن این مصوبات است.

وی اولویت بندی دور دوم سفرهای شهرستانی را تحقق مصوبات دور اول عنوان و اظهار کرد: شهرستان‌هایی که میزان بیشتری از مصوبات را به نتیجه رسانده باشند در اولویت سفر دوم قرار دارند. بنا داریم در دور دوم با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی نسبت به برپایی میز خدمت در شهرستان‌ها اقدام کنیم.

ایمانیه ادامه داد: در هیچ شهرستانی نباید کارخانه‌ی تعطیل شده‌ای وجود داشته باشد؛ همه تلاش خود را برای راه اندازی واحدهای راکد اقتصادی انجام دهید، درصورتی که راه اندازی مجدد آن از توان شما خارج بود طی نامه‌ای با ذکر دلایل نسبت به طرح موضوع با اینجانب اقدام کنید.

وی میزان جذب ریالی سرمایه گذاری شهرستانی را یکی دیگر از معیارهای رتبه بندی فرمانداران عنوان کرد و افزود: از چهار حوزه گردشگری اعم از سلامت، تاریخی، مذهبی و تفریحی، تمام شهرستان‌های استان دریک یا چند حوزه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی بهره‌مند هستند؛ با حفظ شئونات اسلامی نسبت به فعال سازی این ظرفیت‌ها که گام مهمی در اداره استان محسوب می‌شود، اقدام کنید.

استاندار فارس اشتغال و احداث مسکن را اصلی‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم عنوان و اظهار کرد: در حوزه اشتغال اقدامات خوبی صورت پذیرفته و از سهم استان نیز فراتر رفته ایم ولی در حوزه مسکن دچار عقب ماندگی تاریخی هستیم؛ به معنای واقعی لازم است در این حوزه جهش صورت پذیرد، چرا که نسبت به عهدی که با مردم بسته ایم وفا داریم.

وی ادامه داد: مسئول اصلی احداث منازل طرح جهش ملی مسکن در شهرستان‌ها، فرمانداران هستند؛ همه موظف و مکلف‌اند همکاری نمایند تا این موضوع نیز به سرانجام برسد.