استاندار: مانعی برای سرمایه‌گذاری خارجی در فارس وجود ندارد

از سرمایه گذاری کشورها خصوصاً ملت های دوست استقبال می کنیم

استاندار: مانعی برای سرمایه‌گذاری خارجی در فارس وجود ندارد

استاندار فارس روز سه شنبه در دیدار با یکی از سرمایه گذاران خارجی در استان فارس، عنوان کرد: تمام دستگاه های اجرایی استان فارس برای همکاری و همراهی با سرمایه گذاران آماده اند و هیچ مانعی در این مسیر وجود نخواهد داشت، یقینا همه موانع احتمالی را نیز برطرف کرده تا سرمایه گذاران با خیال راحت و اعتماد کامل در این زمینه اقدام کنند.

محمد هادی ایمانیه به سابقه‌ی تاریخی تجارت مردم ایران با دنیا و خصوصاً کشورهای آسیایی اشاره کرد و گفت: از سرمایه گذاری کشورها خصوصاً ملت های دوست استقبال می کنیم.

وی همچنین به تعداد بالای شهرستان فارس اشاره کرد و افزود: هر شهرستان این استان دارای ظرفیت های متنوعی درحوزه های صنعتی، کشاورزی، معدنی، تاریخی، تفریحی و گردشگری است که این امر زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و تشکیل هلدینگ های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

استاندار فارس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران سالیان متمادی در جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم های یکجانبه قرار گرفته است، تصریح کرد: باوجود اینکه تحریم ها اثراتی داشته اما ملت ایران همچنان قوی، پرقدرتمند و پرانگیزه در جهت رسیدن به آرمان های خود ایستادگی می کند و تاریخ ثابت کرده که پیروزی نهایی با ملت ایران است.