استاندار فارس: باید از نظر مشورتی صاحبان علم و اندیشه استفاده کنیم

استاندار فارس: باید از نظر مشورتی صاحبان علم و اندیشه استفاده کنیم

استاندار فارس، با اشاره به لزوم توجه به مقوله مشورت در انجام امور و کارها گفت: همه ما باید در تصمیم گیری ها و انجام امور از نظر مشورتی و پیشنهادات صاحبان فن، علم، اندیشه و افراد با تجربه استفاده کنیم.

محمد هادی ایمانیه، شنبه در جلسه شورای اسلامی استان فارس در شیراز افزود: قطعا این مشورت هم به نفع خود ما خواهد بود و هم باعث می شود که فردی که با او مشورت شده احساس کند که مدیریت جامعه به کار کارشناسی و تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی علاقمند است و تصمیمات پشت درهای بسته گرفته نمی شود.
وی، با اشاره به لزوم راه اندازی زیرکمیته هایی در شورای اسلامی استان فارس عنوان کرد: شوراها باید در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و عمرانی اقدام به راه اندازی این زیرکمیته ها کنند و ضمن انعکاس مسائل و مشکلات، پیشنهاداتی را جهت رفع در استان یا پیگیری در خارج از استان ارائه دهند.
او اظهار داشت: البته انتظار داریم که پیشنهاداتی ارائه شود که قابلیت اجرا داشته باشد.
استاندار فارس همچنین از شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سراسر استان خواست که نسبت به ارائه الگوهای مناسب و توانمندی های خود به یکدیگر اهتمام ویژه داشته و راهکارهایی را نیز که برای حل مشکلات یافته اند به یکدیگر ارائه دهند.
ایمانیه افزود: اگر هر کدام از شهرها و روستاها و بخش های ما در یک زمینه الگو و نمونه شوند و توانمندی های خود را به دیگری منتقل کنند قطعا استانی نمونه خواهیم داشت.
وی، در خصوص قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها که اخیرا ابلاغ شده نیز گفت: انتظار داریم که شورائیان این قانون را به دقت مطالعه کنند و اجازه ندهند که مانند برخی دیگر قوانین بایگانی شود.